بهترین کفپوش اداری تجاری

کفپوش یا پوشش کف مهم‌ترین نقطه یک مکان یا فضا به حساب می‌آید که باید در انتخاب آن همه جوانب را سنجید. زیرا کفپوش یک محصول عمری است که شما در فواصل زمانی طولانی آن را عوض می‌کنید. در گذشته کفپوش در فرش‌ها، گلیم‌ها و موکت‌ها خلاصه می‌شدند. امروزه کفپوش‌های متنوعی به بازار آمده‌اند که گوی سبفت را از پوشش‌های کف سرامیکی و سنگی ربوده‌اند.

تا چند دهه قبل سرامیک، سنگ و بعد از آن، پارکت جزو کفپوش‌های محبوب به شمار می‌آمدند. ولی در دهه‌های اخیر به کارگیری کفپوش لمینت در کنار پوشش‌های کف دیگر رواج پیدا کرده است. دلیل اوج‌گیری این روند نیز تولید بهینه و در حال توسعه کفپوش لمینت و قابلیت‌های گوناگون آن است.

این کفپوش همه فن حریف!

پارکت لمینت یا کفپوش لمینت ساختار تولیدی متفاوتی نسبت به پوشش‌های کف دیگری دارد. این ساختار چند لایه اجازه می‌دهد که بتوان این محصول را با کاربری‌های مختلف سازگار کرد. اگر علاقه‌مند به شناخت دقیق این لایه‌ها هستید، این مطلب را بخوانید. علاوه بر این، تنوع رنگ، طرح و بافت و قالب‌های تولیدی کفپوش لمینت نقش موثری در پاسخگویی به نیاز طیف گسترده‌ای از مشتریان دارد.

تنوع کدهای تولیدی پارکت لمینت درودگران را اینجا ببنید.

 

به نظر خیلی‌ها نصب کفپوش لمینت فقط برای مصارف خانگی ممکن است. اما تجربه‌گران، متخصصان و اهل فن، توانستند با اطمینان‌بخشی نصب کفپوش لمینت را در ادارات جا بیاندازند. این روزها استفاده از کفپوش لمینت در جهان هیچ محدودیتی ندارد و همه چیز به انتخاب متفاوت شما بستگی دارد. در زیر کاربر‌های متفاوت کفپوش لمینت را برایتان معرفی می‌کنیم تا بتوانید با ددی بهتری انتخاب کنید.

پارکت لمیتت

قبل از آشنایی با کاربردهای دیگر این محصول، درباره مشخصات فنی آن بیشتر بخوانید:

مغزی HDF

ثبات رنگ

عایق صدا

ضد موریانه

مقاومت در برابر آب

نگهداری و نظافت آسان

کلاس (مقاومت) سایشی

مقاومت در برابر حرارت و شعله

نصب سریع و بدون استفاده از چسب یا میخ و…

 برای مشاهده قیمت پارکت لمینت درودگران با مغزی HDF کاستامانوی ترکیه و کلاس سایشی AC4 اینجا کلیک کنید.

درخشان در تاریکی‌ها

کفپوش برای سینما و تماشاخانه

کفپوش لمینت از آن دست پوشش‌های کفی است که امکان کنار آمدن با ابزارهای نوین نورپردازی و گرمایشی را دارد. این محصول به شما اجازه می‌دهد تا آزادانه عمل کنید. کفپوش لمینت با مغزی HDF و داشتن کلاس سایشی بالا در مقابل تردد و خط و خش بسیار مقاوم است. علاوه بر آن به خاطر استفاده از فوم برای نصب آن، می‌تواند نقش عایق صدا را نیز ایفا کند. سهولت در نظافت و نگهداری آن نیز باعث شده تا یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب در سالن‌های سینمایی بزرگ و تماشاخانه باشد.

کفپوش سینما

تاتامی و دیگر هیچ؟

کفپوش برای مهد کودک

شاید فکر کنید که دیگر اینجا نمی‌شود کفپوش لمینت نصب کرد اما باید بگوییم که دقیقاً مهد کودک یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای نصب پارکت لمینت است. پارکت لمینت به خاطر بافت لطیف و بستر نصب متفاوت خود، زبری و سفتی پوشش‌های کف دیگر را ندارد. نظافت ساده و حس چوب و طبیعتی که این محصول به ارمغان می‌آورد، بهترین گزینه برای کودکان است. تازه می‌توان از آن به عنوان یک دفتر نقاشی بزرگ برای بچه‌ها استفاده کرد. زیرا همه چیز به راحتی از روی آن پاک می‌شود.

ویدئوی نقاشی کشیدن درودگرانی‌ها را روی پارکت لمینت تماشا کنید.

پارکت برای مهد کودک

گرم و بی صدا

کفپوش برای کتابخانه

فضای خلوت و آرامش‌بخش کتابخانه یکی از انتخاب‌های درست برای نصب کفپوش لمینت است. القای حس گرمای چوب در میان مطالعه عمیق و جلوگیری از صدا دادن کفش‌ها به موقع تردد یا وسایل هنگام جابه‌جا شدن یا افتادن، نکته‌ حائز اهمیتی است. این موارد را در زمان خرید فراموش نکنید.

کفپوش کتابخانه

هر چه می‌خواهد دل تنگت، بکن

کفپوش برای مغازه و فروشگاه‌

کتابفروشی، هایپرمارکت، بوتیک و خیلی از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری دیگر می‌توانند با نصب کفپوش لمینت جلوه‌ای خاص به فضای داخلی خود ببخشند. کاربرد پارکت لمینت در دکوراسیون داخلی تجاری یکی از ترندهای دو دهه اخیر است. زیرا این محصول نه تنها به جذابیت فضای مورد نظر شما می‌افزاید، بلکه شما را از شر محدودیت‌ها و دردسرهای پوشش‌های کف دیگر خلاص می‌کند.

فقط دقت داشته باشید که شرایط نصب این محصول در برخی موارد متفاوت است. شما باید از نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید. برای پارکت لمینت در مکان‌هایی که نیاز به نصب قفسه‌ها و موارد سنگین پایه‌داری که باید بر زمین متصل شوند، در مرحله آخر نصب می‌شود. درباره آن و اطلاع از شرایط نصب موقع بازسازی، زیر کمدها و یخچال‌های صنعتی و… این مقاله را بخوانید.

 پارکت لمینت را قبل از بازسازی نصب کنم یا بعد از آن؟ پاسخ را بشنوید.

 

کفپوش تجاری

بخورید و بیاشامید

کفپوش برای کافه و رستوران

پارکت لمینت برای فعالیت روزانه و بی دغدغه شماست. زیبایی و جذابیت این محصول در طراحی دکوراسیون داخلی کافه یا رستوران غیر قابل انکار است. فقط کافی است که خلاقیت به خرج دهید و فضایی را بسازید که مشتریان دلشان نخواهد از آن خارج شوند. تازه احتمال شکستن ظروف خود را نیز کاهش می‌دهید. زیرا این پوشش کف خشکی و زمختی کمتری نسبت به پارکت چوبی یا سنگ و سرامیک دارد.

پارکت برای رستوران

به قدمت تاریخ، به زیبایی تمدن

کفپوش برای موزه و گالری

برای سکوت، سکون و جلوه خاص موزه‌ها و ارائه تماشایی آثار در گالری‌ها کفپوش لمینت گزینه‌ای بسیار مطلوب است. نگران جابه‌جایی وسایل، تردد، نظافت، بازتاب نور و سر و صدا نباشید. پارکت لمینت به شما کمک می‌کند تا همه چیز به بهترین شکل پیش برود. همچنین ظاهر و بافت این محصول به خاطر این که یادآور حس کهن چوب برای ما آدم‌هاست با این فضاها سازگاری جالبی دارد.

پارکت ضد خش

چغر بد بدن

کفپوش برای باشگاه

شما می‌توانید با خیال راحت کفپوش لمینت را در باشگاه‌های بدنسازی (به جز بخش وزنه‌های سنگین)، یوگا، رقص و… نصب کنید. این محصول قابلیت بسیار خوبی برای چنین مصارفی دارد به خصوص باشگاه یوگا که همواره به  دنبال ایجاد حس حضور در طبیعت است.

برای مشاوره خرید براساس فضای مورد نظر خود با کارشناسان ما در تماس باشید: 0214475000

 

کفپوش باشگاه

جمع‌بندی

همان‌طور که خواندید و دیدید کفپوش لمینت پتانسیل عجیبی برای کابردهای متنوع دارد که ممکن بود گمانش را هم نکنید. فقط کافی است که به تولید ایرانی و کیفیت آن اطمینان داشته باشید و متفاوت انتخاب کنید.

نوشته شده توسط

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • الان این AC4 پارکت لمینت شما مناسب دفتر کار هست؟ بالاتر از این نداریم تو ایران؟

    پاسخ
    • AC4 بالاترین مقاومتی که تو پارکت لمنیت تولیدی ایرانی داریم و دقیقا مناسب همچین کاربردیه.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.