گارانتی پارکت به معنای واقعی

گارانتی پارکت لمینت درودگران

1. تعاریف

1-1) ساییدگی:

در این گارانتی ساییدگی عبارت است از ازبین‌رفتن کامل لایه‌ی تزئینی در حداقل یک ناحیه، به‌طوری که آسیب‌دیدگی آن به نحو توضیح‌داده قابل‌تشخیص باشد. اندازه‌ی این ازبین‌رفتگی حداقل باید 1 سانتی‌متر مربع باشد.

1-2) اشیاء متداول خانگی:

اشیایی هستند که در محیط منزل وجود داشته و وزن کمتر از 50 کیلوگرم دارند.

پارکت لمینت

2. مدت گارانتی

2-1) مدت گارانتی پارکت لمینت و قرنیز درودگران، برای مصارف خانگی ده سال و برای مصارف تجاری و اداری 5 سال خواهد بود.

2-2) مدت زمان ده ساله‌ی گارانتی از تاریخ خرید محصول توسط خریدار آغاز می‌شود.

3. نوع و شرایط گارانتی

3-1) گارانتی درودگران در سه سطح طول عمر، بهداشتی (سهولت در نظافت) و مقاومت در برابر ضربه قابل استفاده است.

3-2) این گارانتی قابل‌اعمال برای آسیب‌دیدگی پارکت به ‌شکل خط‌افتادگی یا ترک است؛ به شرط آنکه این خط‌ و‌ خراش و ترک، ناشی از برخوردهای معمول اشیای متداول خانگی بوده و از ارتفاع 90 سانتی متری بالاتر از سطح پارکت لمینت، قابل‌مشاهده باشند. درمورد آسیب دیدگی بر اثر سقوط اشیای متداول خانگی گارانتی فقط شامل مواردی خواهد شد که شیء از ارتفاعی کمتر از 90 سانتی‌متر بیفتد.

3-3) انتظار می‌رود که پس از چند سال فرسودگی‌های معمولی و خش‌های بسیار کوچک بر روی سطح پارکت به‌وجود بیایند؛ بنابراین این موارد جزء این گارانتی محسوب نمی‌شوند.

3-4) خدمات گارانتی درودگران فقط تعویض تایل‌های (قطعات) پارکت لمینت و معرفی نصاب بوده و شامل ارائه‌ی خدمات رایگان برای نصب قطعات آسیب دیده (دستمزد نصاب) نخواهد بود.

3-5) این گارانتی قابل‌انتقال به غیر نبوده و تنها یکبار برای شخص خریدار پارکت لمینت درودگران قابل‌استفاده است.

گارانتی پارکت

4. ملزومات استفاده از گارانتی

4-1) شرکت درودگران در مواردی که در ادامه بیان می‌شود از ارائه‌ی خدمات گارانتی به مشتری معذور خواهد بود:

4-1-1) در مواردی که نصب پارکت لمینت مطابق دستورالعمل نصب درودگران و نگهداری و نظافت از آن بر اساس دستورالعمل نظافت و نگهداری ما انجام نشده باشد، صدمات ایجاد شده مشمول گارانتی نخواهد بود.  

4-1-2) صدمات ناشی از استفاده‌ی غیر اصولی و ناصحیح از محصولات مانند شستشوی پارکت لمینت با آب، خیس کردن بیش از حد محصول، شستشو با مواد شوینده، قرار دادن محصول در معرض سایش، ضربات شدید، فشار غیرعادی و اشیاء نوک تیز، ‌مشمول گارانتی درودگران نخواهند بود.

4-1-3) این گارانتی در آسیب‌های ناشی از رطوبت که در اثر آب ساکن، سیل و سایر بلایای طبیعی، نشت لوله‌ها و سایر وسایل خانگی ایجاد می‌شوند قابل‌اعمال نیست.

4-1-4) این گارانتی برای آسیب‌های ناشی از نصب و قرار دادن محصول در فضاهای باز و دمای غیر استاندارد قابل استفاده نخواهد بود.

خرید پارکت

5. نحوه‌ی درخواست اجرای گارانتی

5-1) اگر خریدار معتقد است که آسیب‌دیدگی تحت پوشش گارانتی است، فوراً باید با شرکت درودگران تماس بگیرد و در صورت درخواست شرکت، تصویر کارت گارانتی و رسید خرید محصول را ارسال نماید.

5-1-1) شرایط تعیین‌شده در گارانتی تنها درحالتی معتبر است که خریدار گواهی گارانتی معتبر داشته باشد. رسید فروش محصول و گواهی گارانتی که توسط خریدار دریافت می‌شود، تا اتمام دوره گارانتی نگهداری شوند.

5-2) برای هر محصولی که درخواست خدمات گارانتی می‌شود، باید شرح خرابی همراه با عکس یا ویدیوی شفاف از محصول و حقوقی که مصرف‌کننده مایل است قانوناً به‌کار گیرد، به شرکت درودگران ارسال شوند.

5-3) درصورت درخواست خدمات گارانتی، درودگران حق بررسی پارکت را در محل نصب دارد تا صحت دعوی گارانتی را ازلحاظ علت و محدوده‌ی آسیب تعیین کند.

پارکت طوسی

6. شرایط اعطای گارانتی

6-1) بعد از دریافت درخواست گارانتی و تأیید تحت پوشش گارانتی بودن آسیب، درودگران قطعه یا قطعات آسیب‌دیده را با محصولات مشابه در سبد کالای روز جایگزین می‌کند. در این موارد درودگران موظف است محصولات را به‌طور رایگان به محل فروش اولیه تحویل دهد.

6-2) در صورتی که خطا، عیب یا خرابی تحت پوشش گارانتی باشد و مصرف‌کننده مایل به تعویض قطعات آسیب دیده نباشد، می‌تواند بر اساس زیان مالی شناسایی شده توسط کارشناسان درودگران، در یکی از موارد زیر با شرکت به توافق برسد:  

الف) فسخ قرارداد با اطلاع دادن تصمیم خود مبنی بر پس دادن قطعات معیوب فروخته‌شده

ب) نگه داشتن محصول و درخواست تخفیف از مبلغ فروش

6-3) ضریب کاهش 10 درصدی سالیانه، بر گارانتی درودگران اعمال می‌شود.

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.