چرا قرنیز پی وی سی بهترین است؟

قطعاً شما هم برای تغییر دکوراسیون منزل یا بازسازی به دنبال خرید قرنیز رفته باشید. در بازار این محصول با انواع مختلف قرنیز روبه‌رو خواهید شد. هر قرنیز دیوار مزایای خاص خود را دارد. در بین این قرنیزها قرنیز پی وی سی جزو محبوب‌ترین قرنیزهای بازار به حساب می‌آید.

قیمت قرنیز

در این مطلب به کاربرد، مزایا و تنوع این مدل قرنیز می‌پردازیم.

هر آنچه که می‌خواهید درباره قرنیزها بدانید: قرنیز چیست و چه کاربردی دارد؟

 

چرا قرنیز پی وی سی

البته که خیلی از ما یکبار در خانه خود از قرنیز چوبی یا ام دی اف استفاده کرده‌ایم. در بین انواع قرنیز ، قرنیز چوبی یا ام دی اف از قدیم الایام رایج بوده و امروزه نیز تنوع قابل قبولی در بازار خود دارد.

قرنیز دیوار ام دی اف مدل‌های گوناگونی در انواع و اقسام سایزها و ارتفاع‌ها دارد که می‌توانید بسته به دکوراسیون منزل خود از آن بهره ببرید. اما در مقایسه با قرنیز پی وی سی ، قرنیز چوبی مزایا و تنوع این قرنیز را ندارد.

طراحی داخلی

برای شناخت انواع مغزی و کیفیت قرنیز چوبی  اینجا کلیک کنید.

علاوه بر آن قرنیز چوبی نسبت به ضربه و آب مقاومت کمتری نسبت به قرنیز پی وی سی دارد که البته می‌توان با یک نگهداری درست تا سالیان سال از آن استفاده کرد.

 

درباره قرنیز پی وی سی (پلی استایرن)

این نوع قرنیز دیوار ترکیبی از پلیمرهای نفتی است که باعث می‌شود این قرنیز در برابر حرارت، آب، حشرات و ضربه مقاومت بیشتری نسبت به انواع قرنیز داشته باشد. قرنیز پلی استایرن به دلیل سهولت تولید و شکل‌پذیری بهتر نسبت به قرنیز چوبی که در حالت‌های خاصی می‌توان آن را برش زد مدل‌های بسیار متنوعی دارد.

بازسازی منزل

بهترین ارتفاع قرنیز برای ساختمان کدام است؟ اینجا ببینید.

همین تنوع شکل، فرم و اندازه و البته قیمت این نوع قرنیز باعث شده که این قرنیز دیوار جزو محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین محصول بازار به حساب بیاید. علاوه بر این روکش طرح چوب یا سنگ این محصول به دلیل چاپ بر روی مغزی کنده یا جدا نمی‌شود و ثبات رنگ بالایی دارد. تا حدی که برخی این مدل قرنیز را برای نصب در فضاهای سرباز نیز پیشنهاد می‌دهند.

 

یک محصول برای تمام سبک‌های دکوراسیون

اگر شما از آن دسته افرادی به حساب می‌آیید که هر محصولی به دلتان نمی‌نشیند یا سخت درگیر سنجش میزان کارایی و ماندگاری یک قرنیز دیوار هستید، قرنیز پی وی سی گزینه مناسب شماست.

تنوع مدل و رنگ قرنیزهای پلی استایرن درودگران را اینجا ببینید.

درواقع اشکال متفاوت تولیدی این قرنیز دیوار که اجازه عبور کابل، نورپردازی، نصب ابزارهای دیگر بر بالا یا زیر آن و… همه منجر به این شده است که این قرنیز برای هر دکوراسیون و نوع مصرفی به کار بیاید.

قرنیز چوبی

پس در بین انواع قرنیز خیالتان با این یکی از همه چیز راحت می‌شود و دیگر هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت. هیچ دیواری نیست که این نوع قرنیز بر آن نصب نشود. درضمن قیمت قرنیز پی وی سی که شامل رده اقتصادی و هم رده شیک و لوکس می‌شود، دست شما را در خرید باز می‌گذارد.

راهنمای کامل انتخاب رنگ قرنیز را اینجا بخوانید.

 

یک بار نصب، سال‌ها استفاده

برخلاف قرنیز چوبی که ممکن است زودتر دچار خط و خش یا آسیب ظاهری شود، این قرنیز ثابت کرده است که حالاحالاها زیبایی ظاهری خود را اغلب تا یک دهه از دست نمی‌دهد. در میان انواع قرنیز این یکی از همه جان‌سخت‌تر است و شما می‌توانید خیلی راحت آن را با چسب به دیوار خود نصب کنید.

دکوراسیون

قرنیز پلی استایرن درودگران را آنلاین بخرید.

قرنیز دیوار پی وی سی در برابر رطوبت و کپک در مناطق مربوط کاملاً مقاوم است و شما را از تعمیرهای پیاپی این چنینی نجات می‌دهد.

به طور کلی می‌توان مزایای قرنیز پی وی سی را در این موارد خلاصه کرد:

  • ضد آب
  • ضد خط و خش
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر حرارت
  • طول عمر زیاد
  • نصب ساده
  • نظافت راحت
  • قیمت اقتصادی
خرید اقتصادی
  • قابلیت رنگ‌پذیری
  • تنوع زیاد سایز و مدل
  • اقتصادی بودن قیمت قرنیز پی وی سی
  • طرح‌های متنوع چوبی، سنگی و مینیمال-مدرن

قرنیز اقتصادی

اگر از قرنیز چوبی خسته شده‌اید و می‌خواهید این بار یک محصول جدید را انتخاب کنید که به دکوراسیون نو شما بیاید، پیشنهاد ما به شما خرید قرنیز پی وی سی است.

برای تجربه یک خرید بهتر، مشاوره رایگان درودگران در خدمت شماست:

021-74475000

 

یک انتخاب درست

در هر حال شما می‌توانید انواع قرنیز در بازار را با هم مقایسه کرده و محصولی که بیشتر به کارتان بیاید را بخرید. فقط دقت داشته باشید که قرار نیست قرنیزی که همه استفاده می‌کنند و رایج است، حتماً به کار شما هم بیاید.

شما باید تناسبت منزل، سبک زندگی و دکوراسیون خود را نیز در نظر بگیرید.

 

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.