محصولات درودگران در ایران کد به ثبت رسید!

تاریخچه‌ی دسته‌بندی کالاها در ایران به بخش دفاعی کشور برمیگرده؛ جایی که به منظور ساماندهی اقلام و مدیریت موجودی، از سیستمی برای دسته‌بندی کالاها استفاده شد. از سال 1385 نظامی با نام ایران‌کد یا نظام طبقه‌بندی ملی کالا، فعالیت خودش رو برای همه‌ی کالاهای موجود در کشور آغاز کرد و سیستم ملی ساختاردهی و استانداردسازی مشخصات کالاهای داخلی رو شکل داد. بنابراین میشه به طور خلاصه این‌طور بیان کرد که مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات کشور، خدمت مفیدی رو ارائه میده و اون چیزی نیست به جز ثبت و شناسنامه‌دار کردن کالاهای موجود در کشور.

و اما خبر بسیار خوب برای درودگرانی‌ها اینه که به تازگی محصولات درودگران در ایران‌کد به ثبت رسید و این یعنی محصولات درودگران، دارای شناسنامه‌ و اصالت کالا هستند. برای یک شرکت تولیدی، داشتن اصالت محصولات و ثبت آن‌ها گامی الزامی در راستای جلب اعتماد و اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان عزیز هست؛ به همین دلیل، این اقدام که در ادامه‌ی پیشرفت‌های اخیر درودگران اتفاق افتاد، برای ما قدمی مثبت و گامی به سوی پیشرفت بیشتر به حساب میاد.

با افتخار اعلام می‌کنیم که ازین به بعد همه‌ی محصولات درودگران با  کد و بارکد ملی در نظام طبقه‌بندی کالای کشور به ثبت رسیده و به راحتی در سایت ایران کد قابل استعلام هستند.

برای اینکه از آخرین اخبار درودگران و فروش محصولات ما مطلع باشید، اخبار سایت درودگران رو از دست ندید.

نوشته شده توسط

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.