کارآفرینی و ارزش آفرینی

در عصر ما، پیشکسوتان و قدیمی‌ترهای یک حرفه یا صنعت باید علاوه بر به روز شدن و همراهی با امکانات و ابزراهای جدید، پشتیبان و راهنمای نسل جدید باشند. نسلی که با دسترسی بدون محدودیت به دنیایی از اطلاعات، داشتن ایده‌های خلاقانه به مشورت و تجربه اهل فن نیاز دارند.

درودگران در راستای خلق ارزشی نو، با کنار هم قرارگرفتن بزرگان صنعت و با هدف هم‌افزایی مشتریان هر دو برند و ترویج فرهنگ شفاف‌سازی، اقدام به برگزاری لایو اینستاگرامی نموده است. اولین برنامه از این مجموعه لایوها با عنوان «کارآفرینی و ارزش‌آفرینی» با حضور مهمان محترم جناب مهیار ماشینچی، مدیر ارشد مجموعه «پالاز» و میزبانی جناب آقای مهدی شیروانی، مدیر عامل «درودگران» در تاریخ 99/09/05 برگزار شد.

پالاز درودگران

سوالات محوری لایو:
  • کارآفرین کیست؟
  • چالش‌های کارآفرینی و کارآفرینان چیست؟
  • آیا اشتغالزایی همان کارآفرینی است؟

در این لایو، آقای ماشینچی با بیان داستان حضور خود در پالاز از کودکی تا به حال به ذکر مسائلی پیرامون کارآفرینی پرداخت. او اشاره کرد: «پالاز یک مجموعه خانوادگی است و بنیان‌گذاران آن آقایان حیاتی، حسینی و ماشینچی هستند… در مدیریت مجموعه تمام این خانواده‌ها با تقسیم کار حضور دارند.»

علاوه بر این جناب ماشینچی ماجرای آتش‌سوزی کارخانه را در سال 1364 تعریف کردند و یادآور شدند که در آن زمان تمام دستگاه‌ها و وسایل می‌سوزند و همین باعث نگرانی عجیب بنیان‌گذاران می‌شود اما به هر صورت، مجموعه پالاز با زحمت بسیار از پس این اتفاق ناگوار برمی‌آید و مسیر خود را ادامه می‌دهد.

ایشان در پاسخ به سوال این که تحصیل آکادمیک بهتر است یا فعالیت تجربی، گفتند که در زمان تحصیل به سمت کالای خواب رفتند اما دوست داشتند که از اول با پالاز کار را شروع می‌کردند و البته تحصیل را تمام کرده و به سراغ کار با پالاز می‌رفتند.

در رابطه با کارآفرینی نیز خاطر نشان کردند: «مشغول بودن افراد و کار آن‌ها از حساب شخصی مهم‌تر است و ایجاد مجموعه‌ای با عشق که کارمندان علاقه به کار در آن داشته باشند و تعهد به مجموعه وجود بیاید…»

در ادامه هم به سیر فعالیت‌های مجموعه پالاز از ابتدا تا امروز و اضافه کردن خط‌های تولیدی جدید پرداختند.  همچنین پیشنهادهایی را برای جوانان علاقه‌مند به کارآفرینی در صنعت ارائه دادند.

ویدئوی کامل این گپ و گفت را می‌توانید در اینستاگرام درودگران تماشا کنید.

نوشته شده توسط

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.