جشن سالگرد درودگران

همیشه اولین قدم‌ها، مهم‌ترین گام‌های یک مسیر بزرگ به حساب می‌آیند. قدم‌های کوچکی که آرام‌آرام و در طول مسیر محکم و استوارتر شده و ما را به نقاط مختلفی می‌رساند. خواه جایی که ما برایش هدف‌گذاری کرده باشیم و خواه جایی که حتی گمانش را هم نمی‌کردیم که به آنجا برسیم.

پارکت لمینت درودگران

اولین قدم‌‌های درودگران در سال 1346 با همت سید بهرام شیروانی گذاشته شد و بعد از آن با همراهی گام‌های جوان سید مهدی و سید حسین شیروانی به نقطه‌ای که امروز در آن قرار گرفته است، رسیده. درودگران دیگر تنها یک اسم نیست، بلکه یک هدف و آرمان برای خانواده شیروانی به حساب می‌آید تا محصولی ایرانی و باکیفیت را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهند.

خرید پارکت

در همین راستا درودگران تا امروز توانسته خانواده کوچک اما پرتوان خویش را تشکیل دهد. همکارانی که هدف‌ها و آرمان‌های دور این مجموعه را با تمام وجود همراهی می‌کنند. درودگران نیز به منظور قدردانی از آنان در یادکرد روز شروع برداشتن گام‌های بلند خود، جشنی را در روز پنج‌شنبه 16/11/99 تدارک دید.

قیمت کفپوش

خرید کفپوش باکیفیت

در این جشن علاوه بر غافلگیر کردن دو همکار کارشناس فروش خانم یونسیان و مدیر لجستیک-دلیوری انبار آقای دلیر به مناسبت روز تولدشان، از دیگر همکاران به خصوص کمک حسابدار آقای یونسیان و کارشناس محتوا خانم محمدبیگی درودگران تقدیر به عمل آمد.

درودگران

کارشناس محتوا

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.