نقش کاغذ دیواری و پارکت در تغییر دکوراسیون منزل

ساده‌ترین کاری که ما برای تغییر دکوراسیون منزل می‌توانیم انجام دهیم، تغییر کف و رنگ دیوارهاست. از آنجایی که بسیاری از پوشش‌های کف دردسر نصب دارند و رنگ کردن دیوارها هم امری زمان‌بر و پردرسر است. اولین انتخاب‌ها در بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون کاغذ دیواری و پارکت لمینت هستند. وجه مشترک این دو محصول در سهولت نصب و تنوع بی‌نظیرشان است که هر کسی را بدون نگرانی و دغدغه‌ اضافه راضی به خرید می‌کند.

کاغذ دیواری

چرا از دیوار و کف شروع کنم؟

شاید از خود بپرسید که چرا بازسازی و تغییر دکوراسیون را از کاغذ دیواری و پارکت شروع کنم؟ یعنی هیچ کار دیگری نمی‌شود کرد؟ اگر  از مشاوران و متخصصان دکوراسیون داخلی نیز کمک بگیرید، قطعاً اولین پیشنهادی که به شما می‌دهند همان کاغذ دیواری و پارکت است. چون تغییر پوشش کف و تغییر دیوارها بیش از هر چیزی بر نمای منزل یا محل کار شما تاثیر می‌گذارد. دو عنصر چشمگیر، وسیع و به‌شدت تاثیرگذار.

پس بودجه خود را در جای دیگری هدر ندهید و آن را مستقیماً صرف هزینه این دو اجزای اصلی دکوراسیون داخلی بکنید. با این کار بدون خرج‌های دیگر هم می‌توانید یک تغییر اساسی ایجاد کنید.

دکوراسیون منزل

۶ مزیت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از آن دست انتخاب‌های محبوبی است که بعد از یک بار استفاده، خیالتان را بابت استفاده‌های چندباره نیز راحت می‌کند. فقط کافی است یکبار کاغذ دیواری کردن منزل را امتحان کنید و ببینید که به انتخابش می‌ارزد. از جمله دلایلی که بسیاری از طراحان داخلی و مصرف‌کنندگان راضی در استفاده از کاغذ دیواری به آن بسیار اشاره می‌کنند، می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:

۱.نشان‌دهنده سبک شخصی است

فرقی ندارد که سبک دکوراسیون شما در چه دسته‌بندی‌ای جا بگیرد. اصلاً مهم نیست که طراحی در حال حاضر خانه‌ شما از چه قواعدی پیروی می‌کند. مهم این است که شما می‌توانید با استفاده جسورانه از کاغذ دیواری شکل همه چیز را عوض کنید. کاغذ دیواری انتخابی شما می‌توانید کل دکوراسیون را به شیوه دلبخواهی شما خاص کند.

پارکت لمینت

۲.قرار نیست همه‌جا باشد

خوبی کاغذ دیواری این است که شما می‌توانید از آن در جاهای به‌خصوص بهره ببرید و نیازی نیست مثل رنگ همه‌جا را با آن بپوشانید. کاغذ دیواری قابلیت ترکیب با دیگر مواد مختص دیوار را دارد. شما می‌توانید آن را در نقاط کوچک اما چشمگیر به کار ببرید. حتی در قسمت عمودی پله‌ها یا دیوارهای عقب‌رفته در برخی از کنج‌های خانه.

آیا می‌دانید که کدام دکوراسیون مناسب سبک زندگی شماست؟ درباره آشنایی با تاثیر دکوراسیون بر زندگی سالم یا ناسالم این مطلب را بخوانید.
۳.کاغذ دیواری یک اثر هنری است

با انتخاب و خرید طرح‌های متفاوت و خاص کاغذ دیواری می‌توانید خودتان را از تهیه قاب‌ها و نقاشی‌های هنری خلاص کنید. برخی از کاغذ دیواری ها خودشان مثل یک نقاشی بزرگ و تماشایی اند. اگر سلیقه شما به هر طرحی راضی نمی‌شود، کاغذ دیواری های لوکس و شیک قطعاً شما را راضی می‌کنند.

۴.قابلیت زیباسازی بالایی دارد

کاغذ دیواری به خاطر طرح‌های متنوع و رنگ‌هایی که جلوه همیشگی دارند کاری می‌کند که فضای شما از یک فصای ساده و معمولی به یک تصویر بی‌نظیر و زیبا ارتقا پیدا کند. حتی در این صورت می‌تواند نقص‌های معماری شما را نیز بپوشاند و کاری کند که یک اتاق نامطلوب به یک اتاق بی‌نهایت قشنگ تبدیل بشود.

تغییر دکوراسیون

۵.جمع کردن آن کار سختی نیست

خیلی‌ها به خاطر تجربه‌های ناخوشایندی که از خانه‌های قدیمی و کاغذ دیواری ها سفت و سخت آن دارند، علاقه‌ای به خرید آن ندارند. اما باید یادمان باشد که تکنولوژی پیشرفت کرده و همان قدر که کاغذ دیواری امروزی مقاوم و زیبا شده. همان قدر هم جمع آوری و کندن آن از دیوار نیز آسان شده است. برای این کار ترکیبات به‌خصوصی به کار می‌رود  که در عرض چند ساعت بشود دیوارهای قدیمی پشت کاغذ دیواری را به راحتی دید.

برای دانستن ۱۰ اصل ضروری فنگ شویی در دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید: فنگ شویی و دکوراسیون منزل.
۶.نگهداری و تعمیر آسانی دارند

همان‌طور که در بالا گفتیم کاغذ دیواری امروزی به خاطر ساخت متفاوت آن مقاوم‌تر از کاغذ دیواری قدیمی است. در زمان آسیب‌دیدگی نیز راه‌های تعمیر مختلف و آسانی دارد که کار را برای خانواده‌های پرجمعیت نیز ساده کرده. دیگر جای هیچ نگرانی‌ای نیست و چه بهتر از این.

پس اگر مسئله زمان، ماندگاری و نظافت آسان مدنظر شماست. کاغذ دیواری می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

پارکت

۶ مزیت پارکت لمینت

ترکیب کاغذ دیواری با پوشش کف پارکت انتخابی است که امروزه در انواع و اقسام دکوراسیون دیده می شود و طرفداران بسیاری دارد. زیرا هر دوی این محصولات جلوه‌ای متفاوت به منزل یا محل کار ما می‌دهند که قابل مقایسه با دیگر امثال مشابه نیست.

نکته قابل توجه در قابل بازیافت بودن و تولید پایدار آن‌هاست که باعث می‌شود یک محصول دوستدار محیط زیست در بازار به فروش برسد. چیزی که دنیای امروزی ما خیلی به آن نیاز دارد.

پارکت لمینت درودگران ضد خش و عایق صدا در ۱۰ رنگ متنوع را آنلاین بخرید.
۱.نصب و جمع‌آوری آسان

این که پارکت لمینت مثل کاغذ دیواری در کمتر از یک نصف روز نصب می‌شود، نکته‌ای است که بسیاری از خانواده‌ها را شیفته آن کرده. زیرا جمع‌آوری اسباب، بیرون نگه داشتن اعضای خانواده  و تمامی موارد این چنینی و رسیدگی به کارها نیازمند زمان کوتاه‌تری است و از مشغله مصرف‌کننده کم می‌کند.

علاوه بر آن این روزها که اجاره‌نشینی رواج بسیاری دارد، پارکت لمینت انتخاب به صرفه ‌تری است. چون می‌توانید موقع اسباب‌کشی آن را جمع کرده و در جای جدید نصب کنید.

۲.نگهداری و نظافت راحت

نگهداری از پارکت به خاطر مقاومت‌هایی که در برابر آب، حرارت، ضربه و… دارد کار را خیلی ساده کرده است. حتی ساده‌تر از نگهداری و نظافت از کاغذ دیواری . درضمن نظافت بی دردسر آن که می‌توان با یک تی ساده نمدار انجامش داد، باعث شده که پارکت به پوشش کف محبوب خانواده‌های امروزی تبدیل شود.

به زبان ساده بخواهیم بگوییم، هر چیزی که روی پارکت لمینت ریخته شود، به آسانی پاک می‌گردد.

خرید پارکت

۳.تنوع طرح و رنگ

پارکت لمینت‌ ها در اوایل تولید صرفاً‌ طرح‌ها و رنگ های چوبی داشتند تا یادآورد طبیعت باشند. اما امروزه بنا به درخواست مشتریان طرح‌های متنوع دیگری نیز به ‌آن‌ها افزوده شده اما کماکان همان طرح‌های چوب که تنوع بی‌نظیری دارند، پرطرفدار به حساب می‌آیند.

۴. ضد حساسیت

این روزها اکثر ما دچار آلرژی‌های مختلف هستیم که مجراهای تنفسی ما را تحریک کرده و درگیر می‌کنند. پارکت لمینت به خاطر خاصیت ضد استاتیکی خودش گرد و خاک را جذب نمی‌کند. علاوه بر آن به خاطر سهولت در نظافت کمک می‌کند تا محیط زندگی شما همیشه تمیز و به دور از آلودگی بماند. ترکیب آن با کاغذ دیواری های مدرن یک خانه امن برای شما می‌سازد.

کاغذ دیواری و پارکت

۵. عایق صدا

اغلب خانواده‌های امروزی به دلیل کارمند بودن یا اشتغال در خانه و دیگر دلایل وقت بیشتری را با فرزندان خود در خانه می‌گذرانند. به همین دلیل آن‌ها پارکت لمینت را انتخاب می‌کنند تا مانع از انتقال سروصدای زیاد منزل به طبقات زیرین بشوند. این خاصیت پارکت در کنار عایق کردن سقف زیر کف انتقال صدا را به صفر می‌رساند.

برای تجربه یک خرید بهتر مشاوره رایگان درودگران در خدمت شماست: سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید  ۷۴۴۷۵۰۰۰-۰۲۱

 

۶. سازگار با حیوانات خانگی

پارکت لمینت به خاطر حداقل انتشار گاز فرمالدهید و مقاومت در برابر خط و خش و آب بهترین گزینه برای حیوان خانگی شماست. به‌خصوص اگر این عضو خانواده شما بازیگوش و شیطان باشد. بگذارید تا با خیال راحت در کنار حیوان خانگی خود از زندگی لذت ببرید و نگران بریز و بپاش‌ها نباشید.

علاوه بر این موارد شیک بودن پارکت لمینت که با الهام از طرح درختان متفاوت تولید می‌شود، باعث درخشان شدن جلوه منزل یا محل کار شما می‌شود. در استفاده از پارکت مثل کاغذ دیواری هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید آزادانه انتخاب کنید.

بازسازی

حرف آخر…

حالا که به خوبی از مزایای دو محصول کاغذ دیواری و پارکت لمینت آگاه شده‌اید و می‌دانید که کدام یک از این مزایا مناسب سبک زندگی شماست. می‌توانید انتخاب اقتصادی و کاملاً سازگار با دغدغه‌های خودتان داشته باشید. اینطوری با یک تیر دو نشان می‌زنید.

علاوه بر تغییر دکوراسیون در یک زمان کوتاه، محصولاتی با طول عمر بسیار زیاد را برای خانه یا محل کار خود به کار می‌برید. چیزهایی که جلوه همیشگی خود را در گذر سال‌ها و روزها و ماه‌ها حفظ می‌کنند و مثل روز اول تماشایی‌اند. دیگر اشاره نکنیم که به‌راحتی هم قابل تعویض مجدد هستند. بی‌دغدغه خرید کنید!

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.