پارکت باکیفیت برای زندگی بهتر

این روزها تمامی انتخاب‌های ما حول دو محور اساسی شکل می‌گیرد؛ قیمت و کیفیت. پارکت باکیفیت همان چیزی است که یک خانواده ایرانی به دنبال آن می‌گردد. محصولی که علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت بالایی داشته باشد. یک پارکت باکیفیت می‌تواند پاسخگوی نیازهای مختلف خانواده باشد. یکی از مهم‌ترین نیازها هم قطعاً بازی و سرگرمی است. چیزی که کوچک و بزرگ نمی‌شناسد.

در ادامه به تعدادی از این سرگرمی‌ها که می‌توانید آن‌ها را بر بروی پارکت  باکیفیت خود انجام دهید، خواهیم پرداخت. اما اول باید کمی درباره کیفیت و سنجش آن صحبت کنیم.

خرید پارکت

چرا پارکت باکیفیت

اول از همه تکلیفمان را با این واژه دهن پرکن مشخص کنیم. راستش را بخواهید کیفیت یک محصول را با گذاشتن این صفت در تعریفش نمی‌توان تضمین کرد. کیفیت چیزی است که زمان آن را مشخص می‌کند. شاید یک محصول تازه بتواند با کیفیت خودش محصولات قدیمی را کنار بزند. یا حتی یک محصول ایرانی بتواند اعتماد خریدارانی که مدام محصول خارجی را می‌خرند، جلب کند.

در هر صورت برای بهتر انتخاب کردن، تولیدکننده را بشناسید. ببینید که آیا او به کارش وارد است یا نه. علاوه بر این میزان صداقت او را در ارائه محصولاتش بسنجید. زیرا تبلیغات دروغین خواه ناخواه یک روزی چهره دیگر خودشان را نشان می‌دهند.

کیفیت یک محصول را با گذاشتن این صفت در تعریفش نمی‌توان تضمین کرد. کیفیت چیزی است که زمان آن را مشخص می‌کند.

 

علاوه بر این اگر انتخابتان پارکت باکیفیت ایرانی است، هرگز آن را با رقبای خارجی‌اش مقایسه نکنید. این مقایسه نکردن به معنای توقع نداشتن نیست. بلکه شما باید ببینید که تولیدکننده با کدام امکانات توانسته محصولی قابل قبول ارائه کند و چقدر کوشیده تا چیزی مشابه با استانداردهای یک محصول مرغوب خارجی ارائه کند.

شاید پیش خودتان بگویید که من یک خریدار معمولی‌ام و حوصله این چیزها را ندارم. درک می‌کنیم که در این روزگار دشوار، شما نگران هزینه‌ای که می‌کنید، باشید. به همین دلیل موارد زیر بیشتر از پاراگراف‌های بالا به کار شما می‌آیند.

کفپو اتاق کودک

خرید هوشمندانه

برای داشتن یک خرید هوشمندانه و انتخاب پارکت باکیفیت شما یا باید از مشاوران و متخصصان کمک بگیرید. یا از طریق پرس و جو کارتان را پیش ببرید. یا هم اهل اینترنت و سرچ باشید و حسابی مطالب و نظرات درباره یک محصول را زیر و رو کنید. فرقی نمی‌کند از کدام دسته باشید، مهم این است که معیارهایتان را برای خرید بشناسید و براساس آن‌ها خرید کنید.

کدام معیارها؟

برخی از معیارهای خرید و انتخاب یک پارکت باکیفیت از سبک زندگی، دکوراسیون، بودجه و… موارد دیگری می‌آید که کاملاً مربوط به شماست. در طرف دیگر، معیارهایی هستند که محصولات موجود در بازار دارند مثل استانداردها، مواد تولیدی و… . شما باید به نحو درستی این معیارها را در کنار هم قرار بدهید تا بتوانید خریدی ایده‌آل داشته باشید.

گارانتی 10 ساله تضمین کیفیت ماست. 

یک انتخاب حرفه‌ای!

موقع انتخاب پارکت باکیفیت برای منزل حتماً اطلاعات فنی و دفترچه گارانتی آن را مطالعه کنید. دانستن این اطلاعات به شما کمک می‌کند که انتخاب بهتری برای سبک زندگی‌تان داشته باشید. قطعاً یک پارکت با درجه سایشی AC4 و مغزی HDF با پارکت‌های دیگر تفاوت‌هایی دارد. این دو مشخصه که به آن‌ها اشاره کردیم، بالاترین کیفیت‌ها برای یک پارکت هستند.

علاوه بر این با مطالعه گارانتی شما متوجه می‌شوید که یک پارکت باکیفیت تا چند کیلو وزن را می‌تواند تحمل کند و کدام ضربه‌ها با چه شدت و وزنی ممکن است به آن آسیب برساند.

ما می‌دانیم که دغدغه این روزهای پدر و مادرها و حتی زوج‌های جوان سرزنده نگه‌ داشتن فضای خانه و حس و حال خودشان است. به همین دلیل خرید یک پارکت باکیفیت را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا بتوانید با خیال راحت در خانه بمانید و کیف زندگی را ببرید.

دکوراسیون منزل

اسکیت‌ و دوچرخه

هم شما هم فرزندانتان می‌توانید با اسکیت کردن روی پارکت باکیفیت لذت زیادی از انتخابتان ببرید. اسکیت‌بورد بهترین گزینه برای بازی روی پارکت لمینت است اما اسکیت‌های چهارچرخ و اسکیت‌های کفشی هم مشکلی ایجاد نمی‌کنند. در مورد دوچرخه‌ها هم خیالتان راحت باشد. درست است که دوچرخه‌های بزرگ را می‌توان در خانه آورد اما طبیعتاً نمی‌توان با آن‌ها داخل خانه دور زد. ولی بگذارید بچه‌ها تا می‌توانند با دوچرخه‌هایشان روی پارکت باکیفیت بتازانند.

قطعاً یک پارکت با درجه سایشی AC4 و مغزی HDF با پارکت‌های دیگر تفاوت‌هایی دارد. این دو مشخصه که به آن‌ها اشاره کردیم، بالاترین کیفیت‌ها برای یک پارکت هستند.

 

توپ و ماشین‌بازی

یک مسابقه با توپ‌های کوچک یا بزرگ یا ماشین‌های اسباب‌بازی راه بیندازید و قدرت پا و دستتان را بسنجید. اصلاً بساط یک گل کوچیک در خانه برپا کنید. تا وقتی یک پارکت باکیفیت دارید، غمی نخواهید داشت.


بازی در خانه

دومینو، جینگا و لگو

پارکت باکیفیت فضایی گسترده و عالی برای چنین بازی‌هایی در اختیارتان می‌گذارد. هیچ نگران افتادن این وسایل بر روی کف نشوید. قرار نیست با این چیزهای کوچک خط و خشی بر پارکت باکیفیت شما بیفتد.

کودک شاد

رقص و ورزش

کفش‌های تق‌تقی به پا کنین و هر چقدر دلتان می‌خواهد بالا و پایین بپرید. پارکت باکیفیت به خاطر ساختار چند لایه و فومی که در زیرش نصب می‌شود، تقریباً مثل یک عایق صدا عمل می‌کند. تازه برای ورزش‌هایی مثل ایروبیک و ژیمناستیک می‌توانید با پوشیدن جوراب روی سطح راحت‌تر بازی کنید. حتی می‌تواند با این کار روی کف سرسره بازی کنید. ویدئوی بازی بچه‌های درودگرانی را اینجا ببینید.
البته که سطح پارکت لمینت به خاطر داشتن کاغذ دکور بافت‌دار، لیز نیست و شما به این سادگی‌ها زمین نمی‌خورید. پس خیالتان از بابت دوییدن و چرخیدن و… راحت باشد.

شما می‌توانید دستگاه‌های ورزشی را هم روی پارکت لمینت قرار بدهید. تنها چیزی که احتمال آسیب رساندن به یک پارکت باکیفیت را دارد، افتادن وزنه‌های بسیار سنگین بر روی آن است.

کفپوش لمینت

رنگ‌بازی و نقاشی

شما می‌توانید با گواش، آبرنگ و مرکب یا ذغال طراحی، مداد شمعی و گچ روی پارکت باکیفیت نقاشی کنید و درانتها با آب، محلول سرکه و آب، شوینده‌های سبک و یک دستمال یا تی همه این‌ها را پاک کنید. اگر هم رد مداد شمعی‌ها باقی ماند، خاطرتان باشد که آن را با مسواک یا فرچه نرم تمیز کنید. اینطوری هیچ اثری باقی نمی‌ماند.

پارکت لمینت درودگران تولید شده با کاغذ دکور لمیگراف اسپانیا و لایه اورلی گلتفلتر آمریکا با درجه سایشی AC4 است که به این راحتی‌ها آسیب نمی‌بیند.

آشپزی و بریز و بپاش

شاید شما از آن دسته خانواده‌هایی باشید که بخواهید آشپزی را به یک بازی بزرگ تبدیل کنید. اگر انتخاب شما یک پارکت باکیفیت بوده پس نگران لک شدن یا ریختن مواد نباشید. بگذارید کودکانتان بی دغدغه همراه شما آشپزی را یاد بگیرند.

فقط دقت داشته باشید که مایعات را بلافاصله از سطح پارکت پاک کنید. راهنمای نظافت درودگران را بخوانید.

کفپوش برای حیوانات خانگی

نگهداری از حیوانات خانگی

یکی از جدانشدنی‌ترین عناصر این روزهای زندگی، نگهداری از حیوانات خانگی است. انواع و اقسام حیوانات جایشان روی پارکت باکیفیت امن است. جلوی بازیگوشی و شیطنت ذاتی‌شان را نگیرید. آن‌ها پارکت شما را خراب نمی‌کنند.

اگر نگران طهارت پارکت لمینت هستید، اینجا را بخوانید.

پارکت لمینت

گل و گیاه

نگهداری و پرورش گل‌ها و گیاهان هیچ تقابلی با یک پارکت باکیفیت ندارند. فقط کافی است که حواستان به ظرف زیر گلدان‌ها باشد و همچنین موقع آبیاری دقت داشته باشید که اگر آبی بیرون از گلدان ریخت، سریع کف را خشک کنید.

دست آخر…

حالا شما به ما بگویید که واقعاً پارکت باکیفیت چه پارکتی است؟ شما این کیفیت را به چه طریق می‌سنجید و چه توقعاتی از یک کفپوش لمینت دارید؟ انتقادات و پیشنهادات خودتان را حتماً با ما در میان بگذارید.

راه‎‌های ارتباطی مختلف با ما در شبکه‌های اجتماعی و سایت آمده است. ما در درودگران صدای شما را می‌شنویم…

نوشته شده توسط

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • واقعا ممنونم از محصوله بسیار عالیتون.به عنوان یک پارکت ضد آب واقعا مقاومت بالایی در مقابل آب داره.برای من که بچه هام داعم در حال بازی هستن و کثیف کاری دارن پارکت طوسی بهترین انتخاب بود.ممنون از شرکت خوبتون

    پاسخ
    • خواهش میکنم. بله پارکت لمینت مقاومت خوبی در برابر آب داره و به این سادگی‌ها آسیب نمیبینه. این خوشحالی و زندگی راحت شما برای ما یک افتخاره.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.