لایو نقش کارآفرین در رفع بحران اقتصادی

در عصر ما، پیشکسوتان و قدیمی‌ترهای یک حرفه یا صنعت باید علاوه بر به روز شدن و همراهی با امکانات و ابزارهای جدید، پشتیبان و راهنمای نسل جدید باشند. نسلی که با دسترسی بدون محدودیت به دنیایی از اطلاعات، داشتن ایده‌های خلاقانه به مشورت و تجربه اهل فن نیاز دارند.

درودگران در راستای خلق ارزشی نو، با کنار هم قرارگرفتن بزرگان صنعت و با هدف هم‌افزایی مشتریان هر دو برند و ترویج فرهنگ شفاف‌سازی، اقدام به برگزاری لایو اینستاگرامی نموده است. سومین برنامه از این مجموعه لایوها با عنوان «نقش کارآفرین در رفع بحران اقتصادی» با حضور مهمان محترم جناب صالح آزادی، مدیرعامل مجموعه راش و میزبانی جناب آقای مهدی شیروانی، مدیر عامل درودگران در تاریخ 99/11/14 برگزار شد.

راش ایران

سوالات محوری لایو:
  • شرح مسیر یک کارآفرین، سرگذشت حضور برند راش در ایران
  • چگونگی فروش بهتر با توجه به شناخت نیازها و دغدغه‌های مشتری
  • بحران‌های کارآفرینی در جامعه امروز

در این لایو، آقای آزادی با بیان داستان اشتغال خود از کودکی و کسب علم آکادمیک به بیان سرگذشت حرفه‌ای خود پرداختند. ایشان به عنوان مدیر عامل مجموعه راش اشاره کردند که هیچ چیز به اندازه شناخت و آگاهی دقیق از نیاز یک مشتری به فروش بهتر کمک نمی‌کند. سعی کنید به عنوان یک فروشنده حرفه‌ای تا می‌توانید، شنونده باشید.

اشاره‌هایی هم درباره امکان حضور صنعت تولید کاغذ دیواری در ایران و شرایط و سختی‌های آن شد که می‌توانید آن‌ها را بشنوید. برای تماشای این لایو در IGTV صفحه درودگران بر این لینک کلیک کنید.

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.