راهنمای خرید اینترنتی برای پارکت

اگر زندگی امروزمان را با چند سال قبل مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که حتی سبک خرید کردن هم عوض شده و خرید روزانه ما به خرید اینترنتی تبدیل شده است.

زمانی بود که یک روز در هفته را به خرید اختصاص میدادیم و مواد موردنیازمان را تهیه میکردیم اما به مرور زمان و به خصوص بعد از شیوع کرونا تمام خریدها در چند دکمه و پرداخت اینترنتی خلاصه شد.

اما خرید اینترنتی در کنار تمام مزایا معایبی نیز دارد، در این مقاله نکاتی را به شما گوشزد میکنیم تا خریدی موفق داشته باشید و راضی بمانید.

 

کجا خرید آنلاین انجام میدهیم؟

با رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام در ایران چند مدل خرید اینترنتی وجود دارد: خرید اینترنتی در بستر سایت، خرید اینترنتی در بستر دایرکت اینستاگرام و یا چت خصوصی تلگرام و واتساپ.

با سوشال مدیا فروش‌ات رو چند برابر کن!

 

چطور خرید اینترنتی موفق داشته باشیم؟

در تعریف خرید اینترنتی به آسانی و سرعت زیاد این مدل خرید اشاره شده است، اما همانطور که اشاره کردیم خرید اینترنتی کالا علاوه بر مزایای فراوانی که دارد، دارای معایبی نیز است. در ادامه نکاتی را به شما یادآوری می‌کنیم تا سرتان کلاه نرود.

 

 

نماد اعتماد

قبل از هرچیزی در یک فروشگاه اینترنتی به نماد اعتماد آن توجه کنید، چک کردن نماد اعتماد در خرید آنلاین از نان شب هم واجب‌تر است. برای پیدا کردن نماد اعتماد انتهای صفحه فروشگاه را نگاهی بیندازید و برای مطمئن شدن بر روی آن کلیک کرده یا در enamad.ir نام فروشگاه را سرچ کنید.

خرید اینترنتی

قیمت کالا

گاهی به قصد خرید یک محصول مشخص وارد صفحات فروشگاه‌ها می‌شویم و گاهی اوقات با دیدن محصولات مختلف تازه یادمان میافتد که به آن‌ها نیاز داریم، در هر دو صورت باید بین چند فروشگاه آنلاین جستجو کنیم تا محصول موردنظر را با مناسب‎‌ترین قیمت تهیه کنیم و به یک فروشگاه اینترنتی ارزان دسترسی پیدا کنیم.

 

بازه زمانی تحویل

حالا که به یک فروشگاه اینترنتی ارزان دسترسی پیدا کردیم باید مشخص کنیم کالایی که میخریم را در چه بازه زمانی نیاز داریم. بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی نوع ارسال و زمان آن را در ابتدای سفارش مشخص کرده‌اند اما در هر فروشگاه خرید اینترنتی کالا این امکان وجود ندارد.

 

پرداخت در محل

پرداخت در محل یک امتیاز مثبت برای یک فروشگاه اینترنتی است. در تعریف خرید اینترنتی، پرداخت اینترنتی نیز وجود دارد اما امکان پرداخت در محل به خصوص برای فروشگاه‌هایی که نماد اینترنتی ندارند روشی برای ایجاد اعتماد است.

 

ضمانت بازگشت کالا

حتما اتفاق افتاده که از خریدی که انجام داده‌اید به هر دلیلی پشیمان شوید، لباس یا کفشی که اندازه نیست، کیفی که با عکس فروشگاه تفاوت دارد، کلاهی که رنگ مورد نظر شما نبوده یا هر اتفاق دیگری شما را از خریدتان پشیمان کرده است، در این موارد ضمانت بازگشت کالا یک اطمینان‌خاطر برای مشتری و تبدیل آن به مشتری وفادار است.

 

توضیحات کالا

حتما قبل از خرید توضیحات کامل کالا را چند بار چک کنید و نظرات دیگران را زیر همان پست بخوانید. با یک تفاوت کوچک مخصوصا در ویژگی محصولات دیجیتال قیمت کالا تغییر زیادی می‌کند پس ویژگی محصولات را به طور دقیق بخوانید و به فروشگاه‌هایی که ویژگی‌ها و جزئیات را به طور کلی بیان کرده‌اند اعتماد نکنید.

خرید آنلاین

پشتیبانی فروشگاه

قبل از خرید یک تماس با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی ارزان مورد نظرتان بگیرید تا مطمئن شوید که پشتیبانی آن‌ها فعال است و اگر در مراحل خرید نیاز به توضیحات ارسال و پیگیری دارید، یک نفر پاسخگوی شما باشد.

 

چرا خرید آنلاین؟

خرید اینترنتی کالا به عنوان یک روش جدید در خرید کردن در حال جا افتادن است اما این روش چه مزایایی دارد که تمام برندهای معروف جهان در حال ساختن یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خودشان هستند؟ در تعریف خرید اینترنتی نیز به بعضی از این مزایا اشاره شده است.

مهم‌ترین مزایا خرید اینترنتی عبارت‌اند از:

  1. صرفه جویی در زمان، سوخت و انرژی
  2. جستجوی آسان
  3. دسترسی 24 ساعته
  4. مقایسه قیمت ها
با شناخت دیجیتال مارکتینگ کسب و کار مدرن بساز.

 

چگونه آنلاین پارکت لمینت بخریم؟

با اینکه خرید اینترنتی کالا در حال رشد و همه‌گیر شدن است اما برخی از اصناف مانند دکوراسیون داخلی بیشتر در حالت سنتی خرید مانده‌اند و مشتری ترجیح بر خرید حضوری دارد.

اما میدانیم که این شیوه خرید تا مدت کمی مهمان ما است و ما باید کسب و کار خود را در هر زمینه‌ای که هست با ایجاد خلاقیت‌ به سمت مدرن شدن پیش ببریم. اما چطور؟

 

از عکس‌ها کمک بگیرید.

دکوراسیون داخلی با زیبایی بصری سروکار دارد. کار این صنف ایجاد خانه رویایی شماست پس با تهیه عکس مناسب از محصولات و پروژه‌های اجرایی خود می‌توانید اعتماد مشتری را نسبت به محصول خود جلب کنید. تصاویر به ویژه تصاویر اجرایی به مشتری اجازه میدهد تا محصول شما را در هر شرایط و چینشی ببیند و نسبت به تصمیم خود مصمم شود.

 

سایت بسازید.

یک سایت با نماد اعتماد و درگاه پرداخت بسازید که شامل عکس‌های محصولات شما و قیمت‌های به روز باشد. این سایت اعتماد مشتری را جلب می‌کند که محصول را از مجموعه‌ای حرفه‌ای خریداری می‌کند.

آنلاین شاپ

مشاوره داشته باشید.

یک تیم فروش قوی داشته باشید که بتواند صفر تا صد خانه را برای مشتری شما ترسیم کند و ایده‌های مشتری را تبدیل به اجرا کند. یک مشاوره صادقانه و حرفه‌ای بیشترین تاثیر را در خرید مشتری دارد و اعتماد او را جلب می‌کند. پس صادقانه با مشتری ارتباط بگیرید.

 

یک فروشگاه داشته باشید.

در ابتدای فعالیت آنلاین حتما جایی را برای دیدن محصولات خود داشته باشید و آدرس و کد پستی آن را در سایت خود قرار دهید تا در صورت نیاز مشتری‌های شما محصولات را از نزدیک ببینند و از کیفیت آن مطمئن شوند.

 

خرید آنلاین

پایان

شاید خیلی از ماها در برابر برخی تغییرات دنیای جدید جبهه‌گیری داشته باشیم اما خرید اینترنتی از آن تغییرات به صرفه است که به سرعت در حال محبوبیت است.

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.