دلیل انتخاب پارکت لمینت چیست؟

دلیل انتخاب پارکت لمینت، همان چیزی است که به آن نیاز دارید. چرا باید پارکت لمینت بخریم؟ پارکت لمینت چه تفاوتی با دیگر کفپوش‌ها دارد؟ این کفپوش با کاهش مصرف مستقیم چوب و شباهت فوق‌العاده‌ای که به فرآورده‌های چوبی دارد، امکانات بسیاری را در اختیار مصرف‌کنندگانش قرار می‌دهد.

دلیل انتخاب پارکت لمینت علاوه بر زیبایی، کارایی‌های مختلفی است که می‌تواند به‌راحتی با دیگر محصولات از قبیل پارکت چوبی، پی‌وی‌سی، کاشی و سرامیک، سنگ، فرش و موکت و… رقابت کند. در این مطلب سعی می‌کنیم با تکیه بر مزایای مختلف این کفپوش، دلیل انتخاب پارکت لمینت را برای خرید به شما ارائه کنیم.

دلیل انتخاب پارکت لمینت؛ تفاوت

از گذشته تا به حال، چوب جزو محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای استفاده در دکوراسیون بوده ولی امروزه می‌دانیم که این «زیبای همیشگی» تنها گزینه‌ی ممکن برای علاقه‌مندان به آن نیست. درواقع، باید قدردان تکنیک‌های مختلف تولیدی باشیم که طیف گسترده‌ای از کفپوش‌ها را برای انتخاب ما فراهم کرده‌اند. یکی از این فرآورده‌ها، پارکت لمینت است که از آن می‌توان به جای بتن‌ها، سنگ‌های مرمر و گرانیت و دیگر مواد استفاده کرد.

دلیل انتخاب پارکت لمینت اخیراً در کنار مواردی چون بسته‌های قهوه، جعبه نوشیدنی، طرح‌های سه‌بعدی در رنگ‌های سبز، آبی، سفید درخشان، اشکال هندسی در زمینه‌های تیره و… این بوده که طراحان می‌توانند از آن در طراحی‌های خلاقانه‌ی خود استفاده کنند. نمونه‌های این طراحی‌ داخلی‌های چشمگیر را می‌توانید در عکس‌هایی که در شبکه‌های مجازی به‌ وفور دست به دست می‌شوند، می‌شود دید.

خرید پارکت لمینت

دلیل انتخاب پارکت لمینت و محبوبیت آن، امکانات بسیاری است که در اختیار مصرف‌کنندگانش قرار می‌دهد تا علاوه بر زیبایی، کارایی خود را نیز به رخ بکشد.

 

کفپوش لمینت، زیباتر از چوب

دلیل انتخاب پارکت لمینت تکیه بر محبوبیت قدیمی چوب‌ها و ترکیب آن با طراحی مدرن بوده که توانسته مصرف‌کنندگان مختلف خود را راضی کند. دقت و ظرافت در شبیه‌سازی طرح‌ انواع چوب‌ها و طراحی جذاب و کاربردی آن باعث شده تا این روزها، هیچ طراح دکوراسیونی در پیدا کردن دلیل انتخاب پارکت لمینت سردرگم نماند.

 

پارکت لمینت کفپوشی منحصربه‌فرد

دلیل انتخاب پارکت لمینت برای شما، بهترین راه پیاده‌سازی ایده‌های خلاقانه‌تان است. مهم نیست که از این کفپوش برای چه محلی استفاده شود: خانه، اداره، سازمان، گالری و… مهم این است که دلیل انتخاب کفپوش لمینت این است که به‌راحتی می‌توان آن را با دیگر اجزا از مبلمان و وسایل دکوری گرفته تا نورپردازی‌های ویژه، هماهنگ کرد.

پوشش کف لمینت با داشتن ظاهری زیبا و کارایی بالا توانسته طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان خود را راضی کند.

 

دلیل انتخاب پارکت لمینت؛ ارتقای طراحی داخلی

دلیل انتخاب پارکت لمینت، فکر کردن به چیزی فراتر از یک کفپوش ساده است. در نمایش‌های ویژه دکوراسیون تلویزیونی به قابلیت‌های گوناگون و متنوع کفپوش لمینت در بازسازی یا تعمیر خانه‌های قدیمی اشاره می‌شود: امکان نصب آسان، تنوع طرح‌ها و مدل‌ها، موارد کاربرد متفاوت در کف و دیوار، مقاومت و ماندگاری قابل قبول و… . همچنین پیشرفت روزافزون صنایع و فناوری‌های تولیدی، دلیل انتخاب کارایی پارکت لمینت مدام در حال گسترش است.

طراحی داخلی منزل

پارکت لمینت کفپوشی بدون محدودیت

انتخاب پارکت لمینت، انتخابی است که  هیچ محدودیتی را نمی‌پذیرد. در مورد این محصول فقط ذهن شما می‌تواند محدودتان کند وگرنه پارکت لمینت به شما ثابت می‌کند که غیر ممکن وجود ندارد. سازگاری و انعطاف بالای کفپوش لمینت باعث شده که بتوان از آن با کاربری‌های مختلف بهره برد.

خیلی‌ها می‌پرسند که آیا با انتخاب پارکت لمینت می‌توانیم از کابل‌کشی و کابل‌های نوری LED در ساخت دکوراسیون داخلی خانه‌مان استفاده کنیم یا نه؟ شاید  غافلگیر شوید اگر بدانید که با انتخاب پارکت لمینت بدون آسیب زدن به این کابل‌ها، امکان جاگذاری‌شان را دور از چشم، فراهم کرده‌اید. بنابراین با خیالی آسوده می‌توان گفت که انتخاب پارکت لمینت، پاسخگوی نیازهای گوناگون شماست.

انتخاب پارکت لمینت یعنی انتخابی فراتر از یک کفپوش ساده است. درباره‌ی چنین کفپوشی هیچ چیز نمی‌تواند شما را محدود کند جز ذهن خودتان. وگرنه این محصول با مزایای خاصی که دارد، شما را غافلگیر می‌کند.

 

کارایی بالای پارکت لمینت

انتخاب پارکت لمینت نه تنها از نظر ظاهری خوب و زیباست؛ بلکه از نظر فنی و تولیدی چند قدم شما را جلو می‌برد. پارکت لمینت امروزی همراه با عایق گرمایشی، عایق صوتی و عایق ضد استاتیکی در دسترس هستند که می‌توانند از انتقال سرما، صدا و الکتریسیته‌ی ساکت از افراد به کف جلوگیری کنند. از جدیدترین قابلیت‌های پارکت لمینت، ایجاد عایق خاصی است که ذرات مضر در هوا و بوها را جذب کرده و مانع از انتقال آن‌ها در هوا می‌شوند.

کیفیت پارکت لمینت

کاربردهای متفاوت، دلیل انتخاب پارکت لمینت

انتخاب پارکت لمینت برای مکان‌های متفاوت از خانه گرفته تا محل کار ممکن است. مهم‌ترین نکته این است که باید بدانید بسته به محل مورد نظرتان کدام نوع پارکت لمینت را بخرید. این نوع از کفپوش بسته به کاربری‌های مختلف، درجه‌بندی‌های متفاوتی دارد.

هفت درجه‌بندی رایج براساس استانداردهای اروپایی EN 13329 انتخاب شده‌اند:

  • درجه‌های 21، 22 و 23 کاربرد مسکونی دارند.
  • درجه‌های 31، 32 و 33 کاربرد تجاری.
  • درجه‌ی 34 هم مناسب استفاده‌های سخت است.
    مثلاً شما می‌توانید از کفپوش لمینت درجه‌ی 21 برای اتاق خواب و اتاق مهمان، 22 برای اتاق نشیمن و غذاخوری و کلاس‌ها، 23 برای راه‌پله‌ها و سالن‌های ورودی و آشپزخانه استفاده کنید.

شما باید انتخاب پارکت لمینت خود را براساس درجه مقاومت آن و نسبتش با محل مناسب انجام دهید. باید این تصمیم را بسته به میزان تردد و رطوبت موجود در آن مکان بگیرید. آن وقت با مطالعه‌ی اطلاعات درج شده روی محصول و راهنمایی گرفتن از یک مشاور مطمئن و آشنا به محصول، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما با انتخاب پارکت لمینت به‌راحتی می‌توانید از آن در مکان‌های مختلف و همراه با دکوراسیون ویژه‌ی خود استفاده کنید.
پیشنهاداتی برای انتخاب پارکت لمینت

اگر قصد خرید پارکت لمینت را دارید، این چند «اگر» قطعاً به کارتان خواهد آمد:

– اگر به دنبال کفپوشی مطابق با سلیقه‌ی خاص خود هستید، انتخاب پارکت لمینت بهترین تصمیم است.

– اگر زمان کمی برای نصب کفپوش‌ها دارید، انتخاب پارکت لمینت راحتی و سرعت در نصب را برای شما فراهم می‌کند.

– اگر نمی‌خواهید وقت بسیاری را صرف تمیزکاری بکنید، انتخاب پارکت لمینت شما را از این فشار نجات می‌دهد.

– اگر به دنبال کفپوشی با ماندگاری بالا و آسیب‌دیدگی کمتر هستید، می‌توانید روی انتخاب پارکت لمینت حساب کنید.

– اگر نسبت به آلودگی‌های موجود در محیط حساسیت دارید، انتخاب پارکت لمینت بهترین گزینه است.

– اگر مکان شما از رطوبت بالایی برخوردار است، خرید پارکت لمینت تصمیم درستی نیست.

 دلیل انتخاب پارکت لمینت حذف دشواری‌های نگهداری کفپوش‌های دیگر از زندگی است. همین باعث شده که این محصول جزو انتخاب پرطرفدار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

روش نگهداری پارکت لمینت

 توصیه‌هایی برای انتخاب پارکت لمینت و نظافت از آن

نگهداری آسان پرطرفدارترین دلیل انتخاب پارکت لمینت است. برای حفظ این محصول و استفاده‌ی طولانی‌مدت از آن لازم است چند نکته را رعایت کنید.

– در خرید پارکت لمینت به انتخاب درجه‌بندی مقاومت فرسایشی آن بسته به محل استفاده، دقت کنید.

– می‌توانید از جارو برقی یا تی نمدار برای تمیز کردن مرتب آن بهره ببرید.

– دلیل انتخاب پارکت لمینت برای کف این است که مواد شوینده‌ی مخصوص خود را دارد.

– لکه‌های خاص غذاها، نوشیدنی‌ها یا رنگ‌ها را بلافاصله با یک دستمال و آب پاک کنید.

– نگذارید آب بر روی پارکت لمینت بماند.

– هرگز از واکس یا پولیش‌ها و هرگونه مواد براق‌کننده برای این کفپوش استفاده نکنید.

 

نتیجه‌گیری

همان‌طور که گفتیم، دلیل انتخاب پارکت لمینت چیزی فراتر از انتخاب یک کفپوش ساده است. کفپوش لمینت با دارا بودن تنوعی گسترده در طرح، شکل و کاربرد و مزایای مختلف می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده‌های گوناگون در انواع دکوراسیون باشد. هر مصرف‌کننده‌ی سختگیر و حساسی می‌تواند با مقایسه‌ی این کفپوش با دیگر موارد، خود به نتیجه‌ی رضایت‌بخشی از دلیل انتخاب پارکت لمینت برای استفاده‌‌ برسد.

 

نوشته شده توسط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • شرکت ما کفش پارکت لمینته خدایی خیلی زود تمیز میشه خیالمون راحته

    پاسخ
  • خیلی مطلب خوبی بود انتخاب رو برام راحت کرد بین سرامیک و پارکت لمینت مونده بودم.

    پاسخ
  • واقعا واسه محیط اداری مناسبه؟ خط و خش نمیفته؟

    پاسخ
  • به نظرم انتخاب شیکیه فضای خونه را گرم و صمیمی میکنه .

    پاسخ
    • درودگران
      29 آذر 1399 10:18 ق.ظ

      یکی از دلایل محبوبیت سال‌های اخیر پارکت لمینت همین مواردیه که ذکر کردین. هم حس طبیعت رو با خودش داره و هم فضا رو گرم و دوست داشتنی میکنه.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.