دریافت گواهینامه اینماد در سایت درودگران

از کجا بفهمیم سایتی که از آن خرید اینترنتی می‌کنیم معتبر و مطمئنه؟ مثلاً وقتی برای اولین باره که با سایت و برند معتبر درودگران آشنا می‌شوید، از کجا مطمئن باشید که خرید اینترنتی از سایت درودگران امن و مطمئن خواهد بود؟ مهم‌ترین پاسخ این سؤال وجود نشان اینماد در سایت هست.

اینماد (E-Namad) یا همان نماد اعتماد الکترونیکی نشانی‌ست که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به فروشگاه‌های آنلاین داده میشه. با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب سایت و محل فعالیت کسب‌وکار اینترنتی او کاملاً مشخص میشه تا خیال مراجعه‌کنندگان به این سایت‌ها رو از خریدی مطمئن راحت کنه.

درودگران بیش از 17 ساله که در بازار تولید و فروش پارکت لمینت حضوری مستمر و درخشان داره، بااین‌وجود برای اطمینان و آرامش خاطر کسانی که به‌تازگی با برند درودگران آشنا شده‌اند و در راستای ارائه‌ی خدمات بهتر به خریداران، گواهینامه اینماد رو برای سایت خودش دریافت کرد. گواهینامه اینماد سایت درودگران تا سال 1401 اعتبار داره و پس از اون هم به‌طور حتم تمدید خواهد شد.

به‌زودی خبرهای جذابی در خصوص فروش آنلاین محصولاتمون داریم؛ پست سایت ما رو دنبال کنین تا از آخرین اخبار، قیمت روز محصولات و تخفیفات درودگران مطلع بشین.

نوشته شده توسط

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.