بهترین اپلیکیشن های کاربردی طراحی منزل چیست؟

تصویر، قدرت‌مندترین عنصر فعلی دنیای ماست. از عکس‌های بارگزاری شده در اپلیکیشن های مختلف گرفته تا تصاویر موجود در سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین و… . قبل‌ترها شاید تصاویر فقط در عکس‌ها و نقاشی‌های داخل گالری‌ها و خانه‌ها خلاصه می‌شد اما امروز هر نفر با یک اپلیکیشن ، توانسته یک گالری شخصی و جهانی بسازد.

همه ما موقع خرید با تماشای تصویر محصول چه در بوتیک‌ها، چه در فروشگاه‌ها و حتی یک اپلیکیشن می‌توانیم بهتر خرید کنیم. چرا؟ چون انسان‌ها با تصاویر ارتباط بهتری برقرار می‌کنند. ذهن ما با دریافت تصویر است که می‌تواند ابعاد و حجم یک چیز را تصور کند. علاوه بر آن تصور این که خریدش چگونه به نظر می‌رسد یا به کار می‌آید، او را از خریدش مطمئن می‌کند.

این مورد آخر یا بهتر بگوییم، تصویرسازی یا امکان تجسم بهتر یک محصول ارزش امروزی فروشندگان است. برای همین هم بسیاری از فروشندگان سعی کرده‌اند تا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و آماده‌سازی بخش «پیش‌نمایش آنلاین» در سایت‌ها و اپلیکیشن هایشان تجربه خرید هوشمندانه‌ای را فراهم کنند.

اپلیکیشن

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی منزل

حالا بیایید به سراغ بازسازی، نوسازی یا ساخت خانه برویم. کجای این موارد می‌توانیم از هوش مصنوعی کمک بگیریم؟ راستش را بخواهید باید گفت، همه جای آن. از جمع‌آوری ایده گرفته تا معماری ساختمان و انتخاب مصالح تا خرید وسایل و انتخاب رنگ‌ها.

اپلیکیشن های مختلفی برای هر کدام از این مراحل ساخته شده است که شما می‌توانید برای طی کردن یک مسیر درست از آن‌ها استفاد کنید.

هزینه‌های بازسازی‌ات رو با این چند ترفند کم کن!

چرا باید از هوش مصنوعی در طراحی منزل بهره ببریم؟

چون تمامی این برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ ها به شما کمک می‌کنند تا خانه‌ای را که هنوز ساخته نشده، ببینید. تماشای تصویر چیزی که هنوز وجود ندارد، ما را چندین قدم جلو می‌برد. حالا می‌دانیم که چه می‌خواهیم و چه کار باید بکنیم.

در مورد بازسازی و نوسازی هم این اپلیکیشن ها پیشنهادهای گوناگونی را براساس خانه شما ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از بین این همه گزینه، چیزی را که مد نظرتان است، انتخاب کنید.

بنابراین نه سردرگم می‌شوید، نه وقتتان تلف می‌شود و نه هزینه‌ای هدر می‌رود. همه چیز در یک مسیر درست و مستقیم از ابتدا تا انتها پیش می‌رود و جای هیچ نگرانی‌ای نیست.

مهم این است که شما از اپلیکیشن یا برنامه مناسب پروژه خودتان استفاده کنید تا به مقصد مطمئنی برسید. چون امکانات هر کدام از این‌ها بسته به پروژه‌های شما متفاوت است و نمونه‌ها و پیشنهادات دسته‌بندی شده پروژه ساخت یا نوسازی یا بازسازی و حتی تعمیر را در اختیار شما می‌گذارند.

بسیاری از فروشندگان دنیای امروز به ساخت و استفاده از هوش مصنوعی در اپلیکیشن ها یا سایت‌های خود رو آورده‌اند.

بهترین اپلیکیشن طراحی منزل

خاطرتان باشد که موقع بازسازی این کارها را اصلاً انجام ندهید: هر آنچه که در بازسازی منزل نباید انجام دهید!

بهترین اپلیکیشن برای طراحی منزل

فرقی ندارد که شما تخصصی در زمینه‌ طراحی داخلی و دکوراسیون منزل داشته باشید یا نه. مهم‌ترین نکته درباره اپلکیشن های مرتبط با طراحی منزل این است که به شما کمک می‌کنند تا همه چیز را به صورت تصویری بیاموزید و ببینید. این تصویرسازی‌ها تمام مراحل را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

تعدادی اپلیکیشن طراحی منزل برایتان در زیر می‌آوریم که برخی از آن‌ها رایگان هستند. بعضی‌ها را نیز می‌توانید با هزینه اندک تهیه کنید تا ابزارهای بیشتری را در اختیار شما بگذارند.

این 10 اپلکیشین را در گوشی خود داشته باشید:

1.Pinterest

Pinterest اقیانوس تصاویر است و بعد از ورود به آن دیگر دلتان نمی‌خواهد که بیرون بیایید. حواستان باشد که ساعت‌های فعالیتتان در این اپلیکیشن را کنترل کنید. وگرنه به خودتان می‌آیید و می‌بینید که ساعت‌هاست در آن غرق شده‌اید.

Pinterest منبع الهام و آموزش است. همه چیز در آن به تصاویر متکی است و متن‌ها یا روی عکس‌ها نشسته‌اند و یا در حد یکی دو خط زیر عکس آمده‌اند. باقی مطالب را می‌توانید در لینک مرتبط که زیر عکس برای شما گذاشته شده، دنبال کنید.

از Pinterest می‌توانید برای ساختن مودبورد یا آموزش ساخت چیزهای مختلف به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید. حتی شما می‌توانید نمونه پروژه‌ها، طرح‌ها و دست‌ساخته‌های خودتان را نیز با بقیه به اشتراک بگذارید.

اگر هم سایت‌باز هستید، می‌توانید تمام این کارها را در نسخه دسکتاپ پینترست انجام بدهید. این سایت بعد از محبوبیت گسترده‌اش رو به ساخت اپلکیشن آورد و حالا هر دو نسخه طرفداران خودش را دارد.

بازسازی

2.Havenly

اگر احساس سردرگمی دارید و نمی‌دانید که چه وسیله‌ای مناسب دکوراسیون شماست، Havenly به کمک شما می‌آید. این برنامه امکان بارگزاری عکس منزل خودتان را می‌دهد و شما می‌توانید با وسایل موجود در اپلیکیشن نوع چیدمان و تغییرات را مشاهده کنید.

Havenly شخصی‌سازی کردن دکوراسیون و طراحی منزل را ممکن می‌کند. حتی با خرید برخی از امکانات غیر رایگان آن، پا را فراتر بگذارید و تصویر دقیق آینده منزلتان را بسازید.

10 اشتباه رایج در چیدمان منزل کدام‌اند؟ اینجا بخوانید.
3.Room Planner

این اپلکیشین امکان دریافت عکس و طراحی سه بعدی روی آن را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با اضافه کردن مبلمان و لوازم جانبی یا تغییر رنگ و کاغذ دیواری و پوشش کف، تصویر همه‌جانبه از بازسازی منزل خود داشته باشید.

این برنامه برای طراحان داخلی هم بسیار به کار می‌آید. به خصوص وقتی که می‌خواهید خیلی سریع ماکت نمونه کار را تحویل مشتری بدهید. علاوه بر این می‌توانید خروجی پروژه را از طریق ایمیل و فیس‌بوک با دیگران به اشتراک بگذارید.

طراحی داخلی

4.Adobe Capture CC

اگر عاشق پالت‌های رنگی هستید یا می‌خواهید پالت رنگی منزل خود را تغییر بدهید، این اپلیکیشن بهترین گزینه است.

Adobe Capture CC به شما این امکان را می‌دهید که با بارگذاری هر عکسی، پالت رنگی آن را دریافت کنید.

Homesticler Interior Design.5

با خیال راحت و بدون جابه‌جایی وسایل فقط با زدن چند ضربه بر صفحه در این اپلیکیشن وسایل و لوازم جانبی بسیاری را در فضای خانه بیاورید. چیدمان را تغییر بدهید و ببینید که همه چیز به چه شکل درمی‌آید.

با Homesticler Interior Design می‌توانید بدون هیچ تغییر واقعی، خانه خود را عوض کنید و تصویر سه بعدی‌اش را ببینید. همچنین می‌توانید ایده‌ها و پروژه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از کارهای آن‌ها هم ایده بگیرید.

The Home Depot.6

مزیت این اپلیکیشن نسبت به دیگر رقبایش این است که علاوه بر جاگذاری وسایل در تصویر خانه‌تان، امکان خرید همان وسیله را فراهم آورده. فروشگاه اینترنتی The Home Depot  باعث شده تا بر تعداد کاربران آن افزوده شود.

پس هم تصویر را بسازید و هم وسیله خود را بخرید.

بازسازی منزل

Decorator.7

این اپلیکیشن هم مثل The Home Depot  امکان تصویرسازی و خرید را به صورت همزمان فراهم آورده است. مهم‌ترین نکته آن بخش سوالات متداول است. شما می‌توانید در این قسمت از نظرات و راهنمایی کاربران دیگر استفاده کنید.

Planner 5D.8

این اپلیکیشن سعی می‌کند برای کسانی که امکان پرداخت هزینه به طراحان داخلی یا دکوراتور ندارند، امکانات رایگان فراهم کند. شما می‌توانید با بارگزاری عکس منزل خود و انتخابات تغییراتی که مد نظر دارید، خروجی واقعی دو بعدی و سه بعدی آن را دریافت کنید.

دیگر این ک می‌توانید مشترک کاتالوگ و نشریه آن نیز بشوید که این بخش غیر رایگان است.

Design Home ASAP.9

اپلیکیشن Design Home ASAP بیشتر شبیه به یک بازی است. شما می‌توانید وقت خود را صرف ساخت دکوراسیون‌های مختلف کنید. اینجاست که شاهد تاثیر انتخاب‌های متفاوت خود بر تغییرات دکوراسیون داخلی هستید.

فقط باید این را بدانید که اگر خیلی اهل بازی و تجربه دکوراسیون‌های متفاوت هستید، باید برای برخی وسایل و امکانات هزینه کنید.

دکوراسیون

MagicPlan.10

این اپلیکیشن مناسب کسانی است که می‌خواهند ساخت یک خانه یا بازسازی آن را شروع کنند. دستورالعمل‌هایی که این برنامه در اختیار شما می‌گذارد یا توصیه‌هایی که به شما می‌کند، برای فرایند بازسازی یا ساخت کاملاً ضروری است.

البته که بیشتر امکانات MagicPlan غیر رایگان است و به شما امکان طراحی هر خانه (طبقه) را با هزینه‌ای معادل 2.99 دلار می‌دهد.

طراح منزل خود بشوید!

در انتها باید بگوییم که شما علاوه بر استفاده از این اپلیکیشن ها می‌توانید از برنامه‌های قابل نصب در ویندوزهای مختلف بهره ببرید تا بتوانید یک طرح کلی داشته باشید.

اما فراموش نکنید که هزینه کردن برای گرفتن مشاوره از یک طراح داخلی یا سپردن کامل پروژه‌ها به متخصصان گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که می‌توانند برای آن هزینه کنند. در غیر این صورت تمام این امکانات رایگان در اختیار شماست.

برای شروع بازسازی یا نوسازی منزل مشاوره رایگان درودگران در خدمت شماست: 74475000-021

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.