خرید آنلاین پارکت ؛ چرا و چطور؟

گاهی وقت‌ها برخی از اتفاقات می‌توانند سبک زندگی ما را عوض کنند. مثلاً همه‌گیری ویروس کرونا نه تنها بر سبک زندگی ما تاثیر گذاشت بلکه موضوع خاصی مثل معماری را نیز متحول کرد. علاوه بر آن الگوی مصرفی ما طی این همه‌گیری به کلی عوض شد. تا قبل از این شاید ما خیلی به لمس اجناس و محصولات اهمیت می‌دادیم. حتی دیدن آن‌ها از نزدیک کمک می‌کرد تا از خرید خود مطمئن شویم.

اما حالا خرید آنلاین جای تمام این موارد را گرفته است. دغدغه ما دیگر لمس یا تماشای نزدیک یک محصول نیست. در یکسال گذشته ما فقط سعی می‌کنیم که از خانه خارج نشویم تا سلامت بمانیم. پس به این خاطر سعی می‌کنیم تا هر جا که امکان داشته باشد، خرید آنلاین را انتخاب کنیم. چرا؟

  • صرفه‌جویی در زمان
  • حفظ سلامت خود و خانواده
  • خرید و دریافت کالا در کمترین زمان

بحران کرونا مسیر جدیدی را پیش بای تولیدکنندگان و فروشندگان گذاشت. آن‌ها متوجه شدند که  اگر رو به خرید آنلاین و ارائه محصولات خود در فضای دیجیتال نیاورند، ممکن است متوقف شوند. در طرف دیگر فروشگاه‌های آنلاین نیز، موظف شدند تا تصاویر مختلف و باکیفیت محصولات را به خریداران ارائه کنند تا علاوه بر ایجاد شفافیت، شیوه خرید را ساده‌تر کنند.
این تغییرات همه و همه باعث شد تا ما نگاه مجددی به مقوله خرید آنلاین داشته باشیم و به این فکر کنیم که آیا کسب‌وکارهای سنتی نیز می‌توانند مثل دیگر کسب‌وکارها رو به فروش آنلاین بیاورند و در این فضا جای خود را پیدا کنند یا خیر؟

خرید

خرید آنلاین در گذر زمان

خرید آنلاین یا Online Shopping درواقع همان خریدی است که با استفاده از اینترنت و از سایت فروشگاه‌های آنلاین صورت می‌گیرد. این خرید علاوه بر نیاز به اینترنت، نیازمند درگاه بانکی آنلاین نیز است. چنین خریدی اولین‌بار در سال 1994 چند سال بعد از پایه‌گذاری تجارت الکترونیک از یک پیتزافروشی انجام شد.

بحران کرونا مسیر جدیدی را پیش بای تولیدکنندگان و فروشندگان گذاشت. آن‌ها متوجه شدند که  اگر رو به خرید آنلاین و ارائه محصولات خود در فضای دیجیتال نیاورند، ممکن است متوقف شوند.

 

در کمتر از یکسال با شکل‌گیری پیشرفت‌های دیگر، فروشگاه‌هایی مثل آمازون Amazon و ای بی ebay پا به عرصه گذاشتند. امروزه، کسی نیست که اسم این فروشگاه‌های اینترنتی به گوشش نخورده باشد و حداقل یک خرید آنلاین از آن نداشته باشد.

در ایران نیز پایه‌گذاری خرید آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی به اوایل دهه‌ 80 برمی‌گردد. فروشگاه‌هایی چون دیجی کالا، زنبیل و وب‌سایت‌های تخفیف گروهی. چنین فروشگاه‌هایی در ابتدا با محصولات مختصری شروع کردند تا کم‌کم خرید آنلاین در ایران همه‌گیرتر شد. چون خرید آنلاین در کشور ما بیشتر توسط جوانان آشنا با اینترنت صورت می‌گرفت. ولی از دهه 90 به بعد و استفاده بیشتر از ایترنت در تمامی اقشار جامعه، خرید آنلاین به مقوله‌ای متداول تبدیل شد.

بازار

هر چه سریع‌تر، بهتر

در گذشته بازارها نقش حیاتی در جوامع بشری داشتند. اول از همه باید اشاره کرد که آن‌ها محلی برای تبادل اطلاعات و اخبار بودند. به خصوص اگر در نقطه‌ای مرزی قرار داشتند. در طرف دیگر باید به امکان مقایسه محصولات در بازار و تغییر قیمت‌ها اشاره کرد. مورد اول درباره کیفیت محصولات مشابه با هم صدق می‌کرد و مورد دوم در باب یکسان نبودن قیمت‌ها.

بعد از صنعتی شدن تولید، مسئله کیفیت، مزیت و قیمت به عنصرهای کلیدی خرید تبدیل شدند. در عصر جدید هم همین سه عنصر در خرید آنلاین تاثیرگذارند. اما این بین مهم‌ترین مسئله این است که چرا مردم به چنین خریدی گرایش پیدا کرده‌اند و دیگر مثل قبل وقت خود را صرف خرید حضوری نمی‌کنند.

  1. صرفه‌جویی در وقت
  2. امکان مقایسه دقیق
  3. استفاده از تجربه مصرف دیگران
  4. مشاهده دسته‌بندی متنوع محصولات
  5. مطالعه مشخصات کامل فنی و ظاهری محصولات

و…

از عوامل موثر در گسترش محبوبیت خرید آنلاین هستند. شاید خیلی‌ها بگویند که هزینه ارسال یا عدم امکان لمس و مشاهده دقیق‌تر محصولات وجود ندارد. اما چنین دلایل مختصری باعث نمی‌شود که شما نخواهید خرید آنلاین بکنید.

اپلیکیشن خرید

رنگ به رنگ از همه رنگ

خرید آنلاین ما را محدود می‌کند؟ ابداً. شیوه‌های مختلف ارائه در فروشگاه‌های اینترنتی کمک کرده‌اند تا محدودیت‌هایی مثل عدم لمس، دیدن نمای همه‌جانبه و نزدیک، اطلاعات بصری کامل و… از بین بروند.

مهم‌تر از همه این که تکنیکی چون شبیه‌ساز آنلاین، پا را از تصور ما هم فراتر گذاشته و کاری کرده است تا در این شکل از خرید تجربه‌ای متفاوت داشته باشیم. این تجربه حتی از چیزی مثل خرید حضوری هم بهتر است. چون شما می‌توانید نمونه محصول را بر صورت خود، بر تن خود، در خانه و… مشاهده کنید. این تجربه را در هیچ‌کجای دیگر جز خرید آنلاین به دست نمی‌آورید.

در طرف دیگر تنوع فروشگاه‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها در ارائه خدمات و محصولات دنیای خرید را متحول کرده‌ است. اوایل این نوع از خرید صرفاً بر محصول متکی بود اما حالا خدمات و آموزش آنلاین نیز همپای آن در این فضا حضور دارند. دیگر لازم نیست به مطب بروید یا دوره‌ای را در یک شهر دور بگذرانید، همه چیز را می‌شود با یک کلیک و پرداخت اینترنتی به خانه آورد و این است تجربه راحتی در خرید با خرید آنلاین.

خریدار

راهنمای قبل از خرید

پیش از هر کاری لازم است که سایت، اپلیکیشن، صفحه و… فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را از نظر قانونی بررسی کنید. برای اینکه مطمئن شوید که پرداخت شما امن است باید چک کنید آن سایت دارای مجوز اینماد باشد. البته که به صفحات اینستاگرامی به خاطر تفاوت فضای ارائه محصول، چنین مواردی اختصاص داده نمی‌شود.

«اینماد» ضمانتی است بر درگاه معتبر بانکی و پرداخت امن که باعث می‌شود تا شما بتوانید مرجوعی کالا را از روش قانونی پیگیری کنید. فروشنده موظف است پاسخگوی شکایت شما باشد.

«نماد اعتماد الکترونیک» به معنای احراز هویت مالکان حقیقی یا حقوقی و ساماندهی فروشگاه‌های اینترنتی به منظور حفاظت از اطلاعات کاربران است. هرگونه تخلف در این فروشگاه باعث باطل شدن این مجوز می‌شود.

«مجوز کسب‌وکارهای مجازی» کمک می‌کند تا خریدار از خرید اینترنتی خود، اطمینان داشته باشد. زیرا برای دریافت این مجوز باید اطلاعات حقوقی یا حقیقی به صورت کامل ارائه شود.

با شبیه‌ساز آنلاین درودگران تغییرات خانه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

نکته دیگر این است که شما باید محصول مورد نظرتان را از نظر کمی و کیفی بسنجید. یعنی با در نظر داشتن نوع جنس در چنین خریدی ، باید ویژگی‌های فنی یا ظاهری آن را بررسی کرده و با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. خرید آنلاین از سوپرمارکت با خرید ابزار دیجیتال یا فنی متفاوت است.

خرید پارکت

آیا می‌شود پارکت و ابزار آن را آنلاین خرید؟

چرا که نه. حالا که خیلی از موارد مصرفی در این فضا ارائه می‌شوند، درودگران به عنوان فروشگاهی جامع امکان خرید آنلاین پارکت و ابزار پارکت را فراهم آورده است. شما به راحتی می‌توانید تصاویر محصول مورد نظر و عکس‌هایی اجرایی آن را تماشا کنید.

علاوه بر این مشخصات کامل فنی و مطالب تخصصی هر محصول در سایت ما گردآوری شده است. شبیه‌ساز آنلاین امکان دیگری است که درودگران به زودی آن را به مخاطبان خود عرضه می‌کند تا دشواری فرایند انتخاب رنگ، ابعاد و طرح را از سر راه خریداران بردارد.

سبد کالایی کامل درودگران به عنوان اولین فروشگاه آنلاین در صنعت ساختمان که به طور مستقیم امکان خرید آنلاین را فراهم آورده است، نیاز تمام خریداران را بر طرف می‌سازد. فقط کافی است تا براساس سلیقه، دکوراسیون و متراژ محل مورد نظر خود، خرید کنید.

«اینماد» ضمانتی است بر درگاه معتبر بانکی و پرداخت امن که باعث می‌شود تا شما بتوانید مرجوعی کالا را از روش قانونی پیگیری کنید. فروشنده موظف است پاسخگوی شکایت شما باشد.

 

پشتیبانی آنلاین و مشاوره رایگان کارشناسان ما خرید آنلاین پارکت و پروفیل و ابزار را برای شما به راحتی خرید از یک سوپرمارکت کرده است. به ویژه برای افرادی که از این حوزه و صنعت دور هستند و گمان می‌کنند که حتما باید به صورت حضوری برای خرید چنین مواردی به بازار مراجعه کنند. در صورتی که اطلاعات جامع ما تمام آنچه که در بازار جریان دارد، در عرض چند دقیقه در اختیارشان می‌گذارد.

پس می‌توانید با خرید آنلاین پارکت و پروفیل و ابزار از درودگران، در کمتر از چند روز دکوراسیون داخلی ساختمان خود را به کلی عوض کنید.

خرید از فروشگاه

پشیمانی یا رضایت‌مندی؟

اکثر اوقات شنیده‌ایم که خیلی‌ها از خرید آنلاین خودشان رضایت نداشته‌اند یا حتی موج‌هایی برای تمسخر آن راه افتاده است. اما جدای از تجربه های نامناسب که در قالب خرید آنلاین چه به شکل عدم تحویل جنس، ارائه جنس متفاوت با عکس محصول، چه اجناس معیوب و آسیب‌دیده و چه کلاهبرداری اینترنتی از حساب بانکی و… خرید به این صورت یک نیاز است.

پشتیبانی آنلاین، مشاوره رایگان کارشناسان درودگران و درگاه پرداخت بانکی امن ما  خرید آنلاین پارکت و پروفیل و ابزار را برای شما به راحتی خرید از یک سوپرمارکت کرده است.

 

نیازی که بر بستر تقاضای جوامع مدرن شکل گرفته و نمی‌شود آن را نادیده گرفت. پس سعی کنید تا می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر قانونی خرید کنید تا صفحات ناشناس.

خرید آنلاین

جمع‌بندی

همان‌طور که گفتیم، خرید آنلاین مزیت‌های بسیاری نسبت به خرید حضوری دارد. به خصوص که در دوران همه‌گیری کرونا، خرید آنلاین به نوعی راه نجاتی برای تمامی ما به حساب می‌آمد تا خود را از آلودگی‌های تماسی و تنفسی دور نگه داریم.

چنین مشکلی به ما نشان داد که این نوع از خرید هر چند ضعیف یا ناقص، می‌تواند بستری مناسب برای تهیه اقلام مورد نیاز باشد. حالا مدیران و فروشندگان بیش از پیش به اهمیت خرید آنلاین پی برده‌اند و می‌کوشند تا فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده یا ارتقا دهند.

شما به راحتی می‌توانید با خواندن بازخوردها و نظرات مصرف‌کنندگان و خریداران در فضاهای مجازی به یک جمع‌بندی برای خرید از فروشگاه‌های معتبر برسید.

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.