انواع کاغذ دیواری جدید که غافلگیرتان می‌کنند

مدل‌های متنوع کاغذ دیواری جدید باعث شه که خیلی‌ها به فکر استفاده از آن برای خانه‌هایشان بیفتند. طرح‌های متنوع و خیره‌کننده این محصول و تکراری نبودنشان کمک می‌کند تا هر کسی بتواند خانه منحصربه‌فرد خودش را داشته باشد.

اگر شما هم دلتان می‌خواهد خانه خود را با شکلی ویژه تصور کنید، این مطلب برای شماست. انواع کاغذ دیواری مدرن و ویژگی‌هایشان را در یک نگاه می‌بینیم.

نکات قبل از خرید

زود، تند، سریع بگوییم که برای خرید کاغذ دیواری‌های جدید باید چند مورد را لحاظ کنید:

  • ابعاد خانه
  • سلیقه شما
  • سبک دکوراسیون منزل
  • تناسب با مکان‌های مورد نظر
  • پالت رنگی دکوراسیون شما

حالا باید بسته به مهمترین نکته که بودجه شماست، محصولات مختلف در بازار را مقایسه کرده و به طرح و قیمت دلخواه خود برسید. آن‌وقت وقت خرید است!

کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری الان دیگر چیز خیلی تازه‌ای نیست. دهه‌هاست که با آن آشناییم و درباره مزایا و معایبش آگاهیم. حتماً از اطرافیانمون بوده‌اند کسانی که خانه را کاغذ دیواری کرده‌اند و ما شاهد تغییرات دکوراسیون منزل آن‌ها بوده‌ایم.

در زیر 10 مورد از محبوب‌ترین انتخاب‌های بازار را برای شما لیست کرده‌ایم تا راحت‌تر دکوراسیون خود را تغییر بدهید.

این مورد آخر یا بهتر بگوییم، تصویرسازی یا امکان تجسم بهتر یک محصول ارزش امروزی فروشندگان است. برای همین هم بسیاری از فروشندگان سعی کرده‌اند تا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و آماده‌سازی بخش «پیش‌نمایش آنلاین» در سایت‌ها و اپلیکیشن هایشان تجربه خرید هوشمندانه‌ای را فراهم کنند. بهترین اپلیکیشن‌های طراحی را اینجا پیدا کنید.

 

1.شلوغ، شلوغ، شلوغ‌تر

به این دسته از طرح‌ها ماکسیمال می‌گویند. در میان انواع کاغذ دیواری‌های جدید این طرح جزو پرطرفدارترین‌هاست. البته که شلوغی کاغذ دیواری ماکسیمال مناسب هر سلیقه یا مکانی نیست. چون خیلی‌ها این میزان از شلوغی را نمی‌پسندند و برخی نیز عاشق آن هستند.

2.طرح‌های فانتزی

شاید خیال کنید که اشکال فانتزی مناسب خانه و سن و سال شما نیست. اما این مدل کاغذ دیواری ثابت کرده که زیبایی طرح فانتزی هیچ سن و سال و تناسبتی نمی‌شناسد. زیبایی، زیبایی است. اتفاقاً این مدل جزو موارد پر استفاده به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی است. شما چطور فکر می‌کنید؟

کاغذ دیواری جدید

3.طرح‌های گرافیکی

اگر دنبال کاغذ دیواری‌های جدید خاصی هستید، این مدل مختص شماست. طراحی ویژه و متفاوت این نوع از کاغذ دیواری تجربه‌ای کاملاً متفاوت برای شما به ارمغان می‌آورد. چیزی که نمونه‌اش را روی هیچ دیوار دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

در این مطلب سعی کرده‌ایم که 7 ترفند ساده، کم‌خرج و سریع را برای تغییر دکوراسیون منزل بیاوریم تا بعد از خواندن همان‌ها را عملی کنید و شاهد تاثیرش باشید. 

 

4. سه بعدی

کاغذ دیواری‌های جدید سه بعدی جزو انتخاب‌های خاص است. این مدل دیگر از آن‌هایی است که واقعاً مورد پسند همه قرار نمی‌گیرد. اما جزو جذاب‌ترین کاغذ دیواری به خصوص برای اتاق خواب به حساب می‌آید. اگر اهل جسارت به خرج دادن هستید و دلتان یک چیز تازه می‌خواهد این گزینه متعلق به شماست.

کاغذ دیواری پذیرایی

5.پررنگ و کمرنگ

در میان مدل‌های کاغذ دیواری شما می‌توانید به راحتی بین دسته پررنگ‌ها و کمرنگ‌ها دست به خرید بزنید. رنگ‌های این مدل کاغذ دیواری انقدر زنده، عمیق و گیرا هستند که مستقیماً روی روحیه شما تاثیر می‌گذارند. خودتان را در استفاده از رنگ محدود نکنید.

6.ساده‌اش کن

طرح‌های مینیمال که در مقابل طرح‌های ماکسیمال قرار می‌گیرند نیز جزو بهترین مدل‌های کاغذهای جدید هستند. نقوش ساده این کاغذ دیواری هم یک جلوه زیبا به دیوارهای شما می‌بخشد و هم باعث می‌شود که خیلی شلوغ نشوند. حالا شما باید فکر کنید که دقیقاً کدام مدل را دوست دارید.

7.هندسه زندگی

به نظرتان پوشاندن دیوارهای خانه با اشکال هندسی ایده جالبی است؟ بله. برای خیلی‌ها این جزو ایده‌آل‌ترین مدل کاغذ دیواری به حساب می‌آید. از این کاغذ هم می‌توانید به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی استفاده کنید و هم به عنوان کاغذ دیواری اتاق خواب. هر جور که شما بپسندید.

ساده‌ترین کاری که ما برای تغییر دکوراسیون منزل می‌توانیم انجام دهیم، تغییر کف و رنگ دیوارهاست. از آنجایی که بسیاری از پوشش‌های کف دردسر نصب دارند و رنگ کردن دیوارها هم امری زمان‌بر و پردرسر است. اولین انتخاب‌ها در بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون کاغذ دیواری و پارکت لمینت هستند. وجه مشترک این دو محصول در سهولت نصب و تنوع بی‌نظیرشان است که هر کسی را بدون نگرانی و دغدغه‌ اضافه راضی به خرید می‌کند.

دکوراسیون منزل

8. نقوش کلاسیک و مینیاتور

این مدل‌های کاغذ دیواری دیگر از آن چیزهای لوکس و لاکچری است. به خصوص برای موزه‌ها یا خانه‌های آنتیک و سلیقه‌های کلاسیک‌پسند. البته این به معنای عدم استفاده در خانه شما نیست. اگر خیلی دوست دارید که خانه خود را مثل یک موزه طراحی کنید، این طرح مناسب شماست. چرا که نه؟

9. گل گلی اینجا و همه‌جا

طرح‌های پرگل یا به اصطلاح خودمانی «گل‌گلی» از آن دسته طرح‌های کاغذ دیواری است که به دل همه می‌نشیند. فروش این مدل کاغذ دیواری پذیرایی به شدت طرفدار دارد و حتی شما می‌توانید آن را برای راهرو، اتاق خواب خود یا اتاق خواب کودکتان استفاده کنید.

10. مثل نقاشی کودکان

از اسمش پیداست که این کاغذها مختص کودکان است. بگذارید خودشان از بین این همه طرح متنوع و قشنگ، دست به انتخاب بزنند. اشکالی مثل بالون، بادکنک، بادبادک، ابر، درخت، تپه‌های سبز، نهنگ، زرافه و… همه و همه برای این تولید شده‌اند که حال کودکان شما را خوب کنند. پس شادی را برایشان بخرید.

به نظرتان خانه یا آپارتمانی که هر روز در آن زندگی می‌کنید، چقدر بر روحیه‌ شما اثر می‌گذارد؟ بله. درست است، بسیار زیاد. انقدر زیاد که اصطلاحی به نام آپارتمان ‌تراپی برای آن به کار می‌رود. در کل هر فضایی که ما طولانی‌مدت در آن وقت بگذرانیم، چه بخواهیم و چه نخواهیم، تاثیر عجیبی بر ما و روحیاتمان می‌گذارد. به‌خصوص اگر آن فضا یا مکان خانه یا آپارتمان شخصی‌مان باشد. شما چقدر اهل آپارتمان تراپی هستید؟ در این مطلب 10 راهکار برای یک آپارتمان ‌تراپی و دکوراسیون شاد برایتان آورده‌ایم. از دستشان ندهید!

 

دنیای تنوع کاغذ دیواری پایانی ندارد. با یک گشت و گذار ساده در سایت‌های اینرنتی یا فروشگاه‌های حضوری می‌توانید از نمایی بهتر و نزدیک این طرح‌های جذاب را مشاهده کنید.

تغییرات دکوراسیون

جمع‌بندی

بر کسی پنهان نیست که کاغذهای جدید چقدر می‌تواند در بازسازی منزل یا تغییر دکوراسیون آن اثرگذار باشد. در کنار انتخاب کاغذ دیواری بهتر است یک پوشش کف خوب، کارآمد و باکیفیت انتخاب کنید که مکمل تغییرات زیبای شما باشد.

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button

برای دریافت اطلاعات دکوراسیون ۲۰۲۱ شماره خود را وارد کنید.